Μάρκετινγκ υπηρεσιών

Άνθρωποι, τεχνολογία, στρατηγική Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / /
Μεταφραστής: Δελιβάνη, Ελένη Δ.
Επιμελητής: Αθανασοπούλου, Πηνελόπη / Γιοβάνης, Απόστολος
Εκδόσεις: Δίσιγμα
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2019
- Σελίδες: 800
- ISBN-13: 978-618-5242-29-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 70.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 70.00  
Το βιβλίο "Μάρκετινγκ υπηρεσιών" αποτελεί την όγδοη έκδοση του παγκοσμίως πρωτοποριακού εγχειριδίου από τους συγγραφείς Jochen Wirtz και Christopher Lovelock. Αποτελεί ανανεωμένο εκτενώς ώστε να περιλαμβάνει και τις τελευταίες επιστημονικές έρευνες, τις τάσεις της βιομηχανίας και την τεχνολογία, τα κοινωνικά μέσα και τα παραδείγματα και αναλαμβάνει μια ισχυρή διαχειριστική προσέγγιση που παρουσιάζεται μέσω ενός συνεκτικού και προοδευτικού παιδαγωγικού πλαισίου που βασίζεται σε σταθερή ακαδημαϊκή έρευνα. Όλα τα κεφάλαια είναι δομημένα γύρω από ένα οργανωτικό πλαίσιο το οποίο παρέχει μία εικονογραφική επισκόπηση των περιεχομένων και της επιχειρηματολογίας του κάθε κεφαλαίου. Περιλαμβάνονται νέες εφαρμογές τεχνολογίας οι οποίες ενσωματώνονται σε ολόκληρο το κείμενο από εφαρμογές m-commerce και καινωνικά δίκτυα έως ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και βιομετρικά στοιχεία. Διαθέτοντας πολλές μελέτες περίπτωσης και παραδείγματα από όλο τον κόσμο, το βιβλίο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών είναι κατάλληλο για φοιτητές, αλλά και το ευρύ κοινό που έχουν στόχο να αποκτήσουν μια ευρύτερη διαχειριστική άποψη στο Μάρκετινγκ υπηρεσιών.
ISBN13: 978-618-5242-29-9
Πρωτότυπος Τίτλος: Services Marketing: People, Technology, Strategy
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Δίσιγμα
Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2019
Σελίδες: 800
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 29χ21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 2296 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά