Συμπεριφορά καταναλωτή

Αγοράζοντας, έχοντας και ζώντας Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Γκάσης, Παύλος
Επιμελητής: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Εκδόσεις: Τζιόλα
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2018
- Σελίδες: 640
- ISBN-13: 978-960-418-811-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 74.41 € τιμή βιβλιοχώρας: 74.41  
Περιέχει: Ενότητα 1: Θεμέλια της Συμπεριφοράς Καταναλωτή, Αγοράζοντας, Έχοντας και Ζώντας: Μια Εισαγωγή στη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων και Συμπεριφορά Καταναλωτή, Επιρροές της Κουλτούρας στη Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων, Ευημερία του Καταναλωτή και Κοινωνική Ευημερία, Ενότητα 2: Εσωτερικές Επιρροές στη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Αντίληψη, Μάθηση και Μνήμη, Ο Εαυτός, Στάσεις και Πειθώ, Ενότητα 3: Εξωτερικές Επιρροές στη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Ομαδικές και Περιστασιακές Επιρροές στη Συμπεριφορά Καταναλωτή, Ταυτότητα Καταναλωτή Ι: Οι Ρόλοι του Φύλου και των Υποκουλτούρων, Ταυτότητα Καταναλωτή ΙI: Κοινωνική Τάξη και Τρόπος Ζωής, Δικτυωμένη Συμπεριφορά Καταναλωτή: Κοινωνική Διάχυση του Μηνύματος, Κοινωνικά Δίκτυα και Μόδα.
ISBN13: 978-960-418-811-6
Πρωτότυπος Τίτλος: Consumer Behavior, Buying, Having and Being, 11th ed.
Συγγραφέας: Solomon, Michael R.
Εκδότης: Τζιόλα
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2018
Σελίδες: 640
Εξώφυλλο: Σκληρό εξώφυλλο
Σχήμα: 29χ21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 2760 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά