Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Πασχαλούδης, Δημήτριος
Εκδόσεις: Τζιόλα
- Χρονολογία Έκδοσης: Άυγουστος 2018
- Σελίδες: 360
- ISBN-13: 978-960-418-798-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Περιέχει:
Κατανόηση Του Ρόλου Του Marketing Στους Οργανισμούς Και Την Κοινωνία, Το Πακέτο Προσφοράς Marketing, Επικοινωνία Marketing, Έρευνα Marketing, Στρατηγικός Σχεδιασμός Εταιρίας Και Marketing, Τμηματοποίηση Αγοράς , Αγορά Στόχος, Διαφοροποίηση Και Οροθέτηση Στο Marketing, Αγοραστική Συμπεριφορά Καταναλωτή, Διαφήμιση, Προώθηση Πωλήσεων Και Δημοσιές Σχέσεις, Προσωπική Πώληση, Άμεσο Μάρκετινγκ, Γκάμα, Μάρκα Και Συσκευασία Προϊόντος, Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, Λιανικό Και Χονδρικό Εμπόριο, Διεθνές Μάρκετινγκ, O Ρόλος Της Καινοτομίας Στο Σύγχρονο Περιβάλλον Της Αγοράς, Παραγωγή Νέων Προϊόντων, Ηλεκτρονικό Δικτυακό Marketing Και Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Νευρομάρκετινγκ.
ISBN13: | 978-960-418-798-0 |
Συγγραφέας: | Πασχαλούδης, Δημήτριος |
Εκδότης: | Τζιόλα |
Χρονολογία Έκδοσης: | Άυγουστος 2018 |
Σελίδες: | 360 |
Εξώφυλλο: | Σκληρό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 650 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |