Social Media Marketing

Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Κωνσταντοπούλου, Μαρία
Επιμελητής: Ευαγγελάτος, Ανδρέας
Εκδόσεις: Δίαυλος
- Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2016
- Σελίδες: 416
- ISBN-13: 978-960-531-341-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 30.74 € τιμή βιβλιοχώρας: 27.67  
Το "Social Media Marketing" είναι το πρώτο βιβλίο που καλύψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα. Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές. Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Τέσσερις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων τις οποίες οι μαρκετίστες μπορούν να αξιοποιήσουν για να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους. Οι Τέσσερις Ζώνες είναι: 1. Κοινότητα (π.χ. Instagram 2. Ψυχαγωγία (π.χ. Candy Crush Saga) 3. Δημοσίευση (π.χ. Tumblr) 4. Εμπόριο (π.χ. Groupon) Στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου έχουν προστεθεί νέα παραδείγματα, ενώ το νέο βελτιωμένο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον κάνει το κείμενο ευκολοδιάβαστο. Παρουσιάζονται επίσης εξελίξεις του κλάδου και ακαδημαϊκές έρευνες που θα ενημερώσουν πλήρως τους σπουδαστές μάρκετινγκ και επικοινωνίας αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
ISBN13: 978-960-531-341-8
Πρωτότυπος Τίτλος: Social Media Marketing, 2nd ed.
Συγγραφέας: Tuten, Tracy L.
Εκδότης: Δίαυλος
Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2016
Σελίδες: 416
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 690 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά