Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2014
- Σελίδες: 208
- ISBN-13: 978-960-8396-85-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 27.87 € τιμή βιβλιοχώρας: 25.08  
Το βιβλίο απευθύνεται σε αναγνώστες που ενδιαφέρονται για το Μάρκετινγκ, τη Διαχείριση και Διοίκηση των πολιτιστικών, επαγγελματικών, ψυχαγωγικών, εκπαιδευτικών, αθλητικών, πολιτικών, ιδιωτικών εκδηλώσεων και γεγονότων. Παρουσιάζονται οι ειδικότερες μορφές Γεγονότων και Εκδηλώσεων μέσα από μία διαδικασία παράθεσης σειράς παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή πρακτική.
ISBN13: 978-960-8396-85-2
Συγγραφέας: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Εκδότης: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2014
Σελίδες: 208
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο