Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Εκδόσεις: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2014
- Σελίδες: 208
- ISBN-13: 978-960-8396-85-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο απευθύνεται σε αναγνώστες που ενδιαφέρονται για το Μάρκετινγκ, τη Διαχείριση και Διοίκηση των πολιτιστικών, επαγγελματικών, ψυχαγωγικών, εκπαιδευτικών, αθλητικών, πολιτικών, ιδιωτικών εκδηλώσεων και γεγονότων. Παρουσιάζονται οι ειδικότερες μορφές Γεγονότων και Εκδηλώσεων μέσα από μία διαδικασία παράθεσης σειράς παραδειγμάτων από την ελληνική και διεθνή πρακτική.
ISBN13: | 978-960-8396-85-2 |
Συγγραφέας: | Βασιλειάδης, Χρήστος Α. |
Εκδότης: | Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
Χρονολογία Έκδοσης: | Νοέμβριος 2014 |
Σελίδες: | 208 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |