Αρχές μάρκετινγκ

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Νικολάου, Ηρώ / Μυλώνη, Βαρβάρα
Επιμελητής: Τσαφαράκης, Στέλιος
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2014
- Σελίδες: 424
- ISBN-13: 978-960-218-929-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 78.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 70.20  
Το βιβλίο των John Fahy και David Jobber αποτελεί ένα σημαντικό και εύχρηστο εγχειρίδιο που μυεί τον αναγνώστη στο δυναμικό και σε μεγάλο βαθμό παρεξηγημένο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Τα περιεχόμενα και η συγκροτημένη δομή του αντανακλούν τις σύγχρονες εξελίξεις στη θεωρία και εφαρμογή του μάρκετινγκ. Οι συγγραφείς συνδέουν τη θεωρία με την πράξη με επίκαιρα παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, μελέτες περίπτωσης και εφαρμογές. Το βιβλίο διεισδύει σε σύγχρονα θέματα της επιστήμης του μάρκετινγκ όπως: - Τον προσανατολισμό του οργανισμού στην αγορά. - Τη δημιουργία και μεταφορά αξίας στον πελάτη. - Το μάρκετινγκ σχέσεων. - Το μάρκετινγκ εμπειριών. - Το μάρκετινγκ των μη κερδοσκοπικών οργανισμών. - Το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία αξίας στον πελάτη. - Την εξέλιξη των τεχνικών έρευνας μάρκετινγκ στο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον. Πρόκειται για ένα βασικό εκπαιδευτικό εργαλείο σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών και πρακτικό οδηγό κατανόησης και εφαρμογής του μάρκετινγκ για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Εμμανουέλλα Πλακογιαννάκη αναπληρώτρια καθηγήτρια μάρκετινγκ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ISBN13: 978-960-218-929-0
Συγγραφέας: Fahy, John
Εκδότης: Κριτική
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2014
Σελίδες: 424
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Business Management