Στρατηγικό μάνατζμεντ και επιχειρησιακή κουλτούρα
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Νικολαΐδης, Χρήστος Σπ.
Εκδόσεις: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας
- Χρονολογία Έκδοσης: 2011
- Σελίδες: 80
- ISBN-13: 978-960-8396-63-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
[...] Η μονογραφία συνεισφέρει στη δημιουργία μιας νέας προοπτικής στη διαδικασία του στρατηγικού μάνατζμεντ που βασίζεται στη δημιουργία ενός κατανοητού συγκροτημένου και πολυδιάστατου θεωρητικού μοντέλου. Το μοντέλο συνθέτει τις αντιλήψεις των μάνατζερ για τα στρατηγικά ζητήματα και τα αποτελέσματα των δράσεών τους με την εθνική και επιχειρησιακή κουλτούρα. Ταυτόχρονα εκτιμά τους τρόπους που η εθνική κουλτούρα επηρεάζει την επιχειρησιακή κουλτούρα και την επίδραση των επιχειρήσεων σε διαφορετικές χώρες, ιδιαίτερα στην Ελλάδα. [...]
(από την εισαγωγή του βιβλίου)
ISBN13: | 978-960-8396-63-0 |
Συγγραφέας: | Νικολαΐδης, Χρήστος Σπ. |
Εκδότης: | Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2011 |
Σελίδες: | 80 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 184 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |