Στρατηγικές μάρκετινγκ

Μελέτες περιπτώσεων και σχόλια, 12η έκδοση Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Κωφίδης, Νικόλαος
Επιμελητής: Τσαλίκη, Περσεφόνη
Εκδόσεις: Τζιόλα
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2011
- Σελίδες: 988
- ISBN-13: 978-960-418-275-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 49.93 € τιμή βιβλιοχώρας: 49.93  
Η λήψη αποφάσεων είναι η πρώτη και σπουδαιότερη ικανότητα που πρέπει να διαθέτει ένα στέλεχος μάρκετινγκ. Όπως όλες οι ικανότητες αποκτιέται μέσα από την εμπειρία. Αυτό το βιβλίο πραγματεύεται την ανάπτυξη δεξιοτήτων λήψης αποφάσεων στο πεδίο του μάρκετινγκ. Το υλικό που παρουσιάζεται εισάγει τον αναγνώστη σε έννοιες και εργαλεία χρήσιμα για τον προσδιορισμό και επίλυση προβλημάτων μάρκετινγκ. Οι μελέτες συγκεκριμένων περιπτώσεων (case studies) περιγράφουν ρεαλιστικά προβλήματα μάρκετινγκ και δίνουν στον αναγνώστη την ευκαιρία να κατανοήσει αυτές τις έννοιες και να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία. Σε κάθε τέτοια περίπτωση που παρουσιάζεται, το στέλεχος που είναι επιφορτισμένο με τη λήψη αποφάσεων πρέπει να αναπτύξει μια στρατηγική συνεπή με τους θεμελιώδεις παράγοντες που επηρεάζουν την υπάρχουσα κατάσταση και να εξετάσει τις συνέπειες αυτής της στρατηγικής για την επιχείρηση και το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται. (από την εισαγωγή των συγγραφέων)
ISBN13: 978-960-418-275-6
Πρωτότυπος Τίτλος: Stategic Marketing Problems Cases and Comments, 12th edition
Συγγραφέας: Kerin, Roger A.
Εκδότης: Τζιόλα
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2011
Σελίδες: 988
Εξώφυλλο: Σκληρό εξώφυλλο
Σχήμα: 25χ18
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 2174 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά