Marketing 3.0

Από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / /
Μεταφραστής: Σμαραγδή, Μυρτώ
Εκδόσεις: Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2010
- Σελίδες: 211
- ISBN-13: 978-960-9490-03-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 19.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 17.10  
O «πατέρας» του μάρκετινγκ Philip Kotler και οι συνεργάτες του Hermawan Kartajaya και Iwan Setiawan παραθέτουν πραγματικά παραδείγματα που μπορείτε να αξιοποιήσετε εφαρμόζοντας τις αρχές του Μάρκετινγκ 3.0 στην επιχείρησή σας. Εξηγούν πώς μπορείτε να αναδείξετε τη θετική επιρροή της εταιρείας σας στην κοινωνία και να συνεργαστείτε με επιτυχία με τους εκπροσώπους της αγοράς των καταναλωτών.
ISBN13: 978-960-9490-03-0
Πρωτότυπος Τίτλος: Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2010
Σελίδες: 211
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 23χ15
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 398 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά