Marketing 3.0
Από το προϊόν στον πελάτη και από αυτόν στον άνθρωπο Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Setiawan, Iwan / Kartajaya, Hermawan / Kotler, Philip / Συλλογικό έργο,
Μεταφραστής: Σμαραγδή, Μυρτώ
Εκδόσεις: Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2010
- Σελίδες: 211
- ISBN-13: 978-960-9490-03-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
O «πατέρας» του μάρκετινγκ Philip Kotler και οι συνεργάτες του Hermawan Kartajaya και Iwan Setiawan
παραθέτουν πραγματικά παραδείγματα που μπορείτε να αξιοποιήσετε εφαρμόζοντας τις αρχές
του Μάρκετινγκ 3.0 στην επιχείρησή σας.
Εξηγούν πώς μπορείτε να αναδείξετε τη θετική επιρροή της εταιρείας σας στην κοινωνία και να συνεργαστείτε με επιτυχία με τους εκπροσώπους της αγοράς των καταναλωτών.
ISBN13: | 978-960-9490-03-0 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2010 |
Σελίδες: | 211 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 23χ15 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 398 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |