Αρχές μάρκετινγκ

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / /
Μεταφραστής: Αποστολοπούλου, Αντιγόνη
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 672
- ISBN-13: 978-960-286-753-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 76.08 € τιμή βιβλιοχώρας: 68.47  
Η έγχρωμη αυτή πολυτελής έκδοση συνδυάζει όλα τα σημαντικότερα θέματα του μάρκετινγκ, σε μια οργανωμένη και στρωτή δομή. Εισάγονται νέα θέματα όπως η ανταγωνιστική πληροφόρηση και στοιχεία τεχνολογίας όπως το Internet. Δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη των σχέσεων του μάρκετινγκ, στην επιχειρηματικότητα, καθώς και σε στοιχεία δεοντολογίας, παιδαγωγικά στοιχεία και στην επαγγελματική σταδιοδρομία στο μάρκετινγκ.
ISBN13: 978-960-286-753-2
Πρωτότυπος Τίτλος: Essentials of Marketing
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Έλλην
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
Σελίδες: 672
Εξώφυλλο: Σκληρό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 1302 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά