Αρχές μάρκετινγκ
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: McDaniel, Carl / Hair, Joseph F. / Lamb, Charles W. / Συλλογικό έργο,
Μεταφραστής: Αποστολοπούλου, Αντιγόνη
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 672
- ISBN-13: 978-960-286-753-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Η έγχρωμη αυτή πολυτελής έκδοση συνδυάζει όλα τα σημαντικότερα θέματα του μάρκετινγκ, σε μια οργανωμένη και στρωτή δομή. Εισάγονται νέα θέματα όπως η ανταγωνιστική πληροφόρηση και στοιχεία τεχνολογίας όπως το Internet. Δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη των σχέσεων του μάρκετινγκ, στην επιχειρηματικότητα, καθώς και σε στοιχεία δεοντολογίας, παιδαγωγικά στοιχεία και στην επαγγελματική σταδιοδρομία στο μάρκετινγκ.
ISBN13: | 978-960-286-753-2 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Essentials of Marketing |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Έλλην |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2004 |
Σελίδες: | 672 |
Εξώφυλλο: | Σκληρό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 1302 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |