Πώς να καταρτίσετε ένα marketing plan

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Κασσαβέτη, Φλώρα
Εκδόσεις: Ελευθερουδάκης
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2007
- Σελίδες: 122
- ISBN-13: 978-960-200-115-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 3.50 € τιμή βιβλιοχώρας: 3.50  
Ένα ολοκληρωμένο σχέδιο marketing είναι το κλειδί για την επιτυχία της επιχείρησή σας. Προκειμένου όμως να καταρτιστεί ένα δημιουργικό, λειτουργικό και, ταυτόχρονα, εφικτό σχέδιο δράσης, που θα πετύχει τους στόχους του, χρειάζεται να γνωρίζει κανείς ορισμένα μυστικά! Αυτά, ακριβώς, θα ανακαλύψετε στο βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας, μαζί με συγκεκριμένες, βήμα-βήμα, οδηγίες, καθώς και ασκήσεις, που θα σας βοηθήσουν να καταρτίσετε ένα αποτελεσματικό Marketing Plan, το οποίο θα καλύπτει βασικές παραμέτρους, όπως: - Καθορισμός στόχων - Επιλογή στρατηγικής - Προϋπολογισμός κόστους - Υλοποίηση αποτελεσμάτων Πρόκειται για ένα βιβλίο-απαραίτητο οδηγό, όχι μόνο για αυτούς που σπουδάζουν marketing, αλλά και για κάθε σύγχρονο μικρό ή μεγάλο επιχειρηματία.
ISBN13: 978-960-200-115-8
Πρωτότυπος Τίτλος: How to Write a Marketing Plan
Συγγραφέας: Westwood, John
Εκδότης: Ελευθερουδάκης
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2007
Σελίδες: 122
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21x14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 146 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: The Sunday Times· Οδηγός Επιτυχίας