Μάνατζμεντ και μάρκετινγκ πωλήσεων

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Σαρρής, Νίκος Γ.
Επιμελητής: Lock, Dennis
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2007
- Σελίδες: 263
- ISBN-13: 978-960-286-950-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 19.27 € τιμή βιβλιοχώρας: 17.35  
Περιέχει τα κεφάλαια: - Σχεδιασμός του Μάρκετινγκ - Έρευνα του Μάρκετινγκ - Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ - Συστήματα Πληροφοριών και Διαχείριση Πελατών - Μάρκετινγκ Διαπροσωπικών Σχέσεων - Διαχείριση Εμπορικού Σήματος - Μάρκετινγκ Υπηρεσιών - Προώθηση Πωλήσεων - Τιμολόγηση - Κανάλια Διανομής - Μάρκετινγκ στο Εξωτερικό - Άμεσο Ταχυδρομείο - Διαχείριση Δυναμικού Πωλήσεων.
ISBN13: 978-960-286-950-5
Πρωτότυπος Τίτλος: The Gower Handbook of Management
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Έλλην
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2007
Σελίδες: 263
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 514 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Management