Ζωή για κατανάλωση

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Καράμπελας, Γιώργος Θ.
Εκδόσεις: Πολύτροπον
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008
- Σελίδες: 200
- ISBN-13: 978-960-6840-16-6
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή: 19.08 € τιμή βιβλιοχώρας: 17.17  
Ποιο είναι το σημαντικότερο και καλύτερα φυλασσόμενο μυστικό της σύγχρονης κοινωνίας των καταναλωτών; Το άτομο-καταναλωτής μετασχηματίζεται σε προωθητή και ταυτοχρόνως προωθούμενο εμπόρευμα. Αγαθά και πωλητές εμπορεύματα και εμπορευόμενοι, είναι όλοι ένοικοι στον ίδιο κοινωνικό χώρο, εκείνο της αγοράς. Η δοκιμασία που καλούνται να περάσουν τα άτομα προκειμένου να αποκτήσουν τα κοινωνικά "βραβεία" που ορέγονται, απαιτεί τη μετάπλασή τους σε ελκυστικά προϊόντα. Οι ανθρώπινες σχέσεις αποικίζονται από κοσμοθεωρίες και συμπεριφορές που γεννιούνται στην καρδιά της αγοράς. Στο νέο του αυτό βιβλίο, ο μεγάλος κοινωνικός στοχαστής Ζίγκμουντ Μπάουμαν, εξετάζει τον αντίκτυπο των καταναλωτικών στάσεων και προτύπων συμπεριφοράς σε ποικίλες, φαινομενικά ασύνδετες, όψεις της κοινωνικής ζωής: την πολιτική και τη δημοκρατία, τoυς κοινωνικούς διαχωρισμούς και τη διαστρωμάτωση, τις κοινότητες, τη δημιουργία ταυτότητας, την παραγωγή και χρήση της γνώσης και τις προτιμώμενες αξίες.
ISBN13: 978-960-6840-16-6
Συγγραφέας: Bauman, Zygmunt
Εκδότης: Πολύτροπον
Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008
Σελίδες: 200
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Θεωρία - Ιδέες