Προπαγάνδα

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Ταννής, Δημήτρης
Εκδόσεις: Νεφέλη
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015
- Σελίδες: 240
- ISBN-13: 978-960-504-134-2
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή: 15.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 13.50  
Ο Έντουαρντ Μπερνέζ υπήρξε μία εμβληματική μορφή της μαζικής χειραγώγησης και της προπαγάνδας στις δυτικές δημοκρατίες του 20ού αιώνα. Υπήρξε ο ιδρυτής και ονοματοθέτης του επαγγελματικού κλάδου που είναι ευρύτερα γνωστός ως Δημόσιες Σχέσεις (Public Relations) - όνομα που επινόησε για επικοινωνιακούς λόγους, μιας και η λέξη προπαγάνδα ήταν αρνητικά φορτισμένη ήδη από τον καιρό του Α΄ Παγκοσμίου πολέμου. Η καινοτομία του ήταν ότι αξιοποίησε προπαγανδιστικά -τόσο στη διαφήμιση όσο και στην πολιτική- τις πρωτοπόρες μελέτες και παρατηρήσεις τής, τότε νέας, επιστήμης της Ψυχολογίας, όσον αφορά τη συμπεριφορά της μάζας και του κοινού νου. Σε αυτό το μικρό δοκίμιο εκτίθενται οι θεμελιώδεις αξίες, επί των οποίων οικοδομήθηκε η καταναλωτική κουλτούρα της Δύσης που έχει τις ρίζες της στα φαινόμενα που προέκυψαν από τη μαζική παραγωγή.
ISBN13: 978-960-504-134-2
Συγγραφέας: Bernays, Edward L.
Εκδότης: Νεφέλη
Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015
Σελίδες: 240
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 20χ12
Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
Είδος: Βιβλίο