Διδάσκοντας ιστορία για το συλλογικό αγαθό

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Υπεύθυνος Σειράς: Κόκκινος, Γιώργος
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2008
- Σελίδες: 355
- ISBN-13: 978-960-455-452-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 36.52 € τιμή βιβλιοχώρας: 32.86  
Στο βιβλίο αυτό οι K. Barton και L. Levstik πραγματεύονται τις έντονες συζητήσεις ιστορικών, πολιτικών και απλών πολιτών σχετικά με τη διδασκαλία της Ιστορίας, αξιολογώντας τες υπό το φως της τρέχουσας έρευνας για την ιστορική σκέψη των μαθητών. Μελετούν την έρευνα για την ιστορική σκέψη των μαθητών και την τοποθετούν σε ένα θεωρητικό πλαίσιο διαμεσολαβημένης δράσης. Περιγράφεται επίσης το όραμα των συγγραφέων για μια πλουραλιστική, συμμετοχική δημοκρατία που να συμβαδίζει με την ανθρωπιστική μελέτη της Ιστορίας. Το βιβλίο αποτελεί θεμελιώδες εγχειρίδιο για τους επαγγελματίες της Ιστορίας και των κοινωνικών επιστημών, καθώς και για τους πολιτικούς, τους γονείς και το ευρύ κοινό που ενδιαφέρονται για τη διδασκαλία της Ιστορίας και για την ιστορική σκέψη των μαθητών.
ISBN13: 978-960-455-452-2
Πρωτότυπος Τίτλος: Teaching History for the Common Good
Συγγραφέας: Barton, Keith C.
Εκδότης: Μεταίχμιο
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2008
Σελίδες: 355
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ16
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 580 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Διδακτικές Προσεγγίσεις στο Μάθημα της Ιστορίας