e-Marketing επιχειρηματικές εφαρμογές του μάρκετινγκ στο διαδίκτυο

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Κλάδη, Αγγελική
Εκδόσεις: Γκιούρδας Β.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2001
- Σελίδες: 312
- ISBN-13: 978-960-387-091-3
- Διαθεσιμότητα: Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
αρχική τιμή: 23.51 € τιμή βιβλιοχώρας: 21.16  
Η νέα γενιά ηλεκτρονικού εμπορίου ξεκίνησε. Από τώρα και στο εξής, η πώληση οποιουδήποτε προϊόντος, οπουδήποτε, με οποιονδήποτε τρόπο, οποιαδήποτε στιγμή και σε οποιαδήποτε τιμή θα είναι το πρότυπο της επιχειρηματικής δραστηριοποίησης στο Internet. H εταιρεία σας πρέπει να ενημερωθεί για τους νέους κανόνες της αγοράς και να τους εφαρμόσει στη στρατηγική e-μάρκετινγκ που ακολουθείτε. Αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς να τοποθετήσετε, να τιμολογήσετε και να προωθήσετε την εταιρεία σας προς καταναλωτές online, μέσα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο Internet.
ISBN13: 978-960-387-091-3
Πρωτότυπος Τίτλος: e-Marketing strategies
Συγγραφέας: Fiore, Frank
Εκδότης: Γκιούρδας Β.
Χρονολογία Έκδοσης: 2001
Σελίδες: 312
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά