Η παγκόσμια επιχείρηση

Όραμα, ανταγωνιστική στρατηγική, οργάνωση, επικοινωνία, κίνητρα Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Σταμούλη Α.Ε.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 160
- ISBN-13: 978-960-351-479-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 15.21 € τιμή βιβλιοχώρας: 13.69  
Επί σειρά ετών, η επέκταση πέραν της εγχώριας αγοράς ακολουθούσε το καθιερωμένο μοντέλο της πολυεθνικής εταιρείας, σύμφωνα με το οποίο η εγχώρια (μητρική) εταιρεία ανέθετε στις θυγατρικές τη διαχείριση των δραστηριοτήτων της στις ξένες αγορές. Σε νεοαποικιακό στυλ, οι θυγατρικές δεν είχαν το δικαίωμα να εμπορεύονται απευθείας με άλλες εταιρείες πέραν της μητρικής, η οποία και λάμβανε όλες τις στρατηγικές αποφάσεις σχετικά με τη χρηματοδότηση, το μάρκετινγκ, την παραγωγή, τη διανομή, την ανάπτυξη των νέων προϊόντων, τις συγχωνεύσεις, τις συνεργασίες και τη διεύρυνση σε νέες αγορές. Στο βιβλίο αυτό υποστηρίζουμε ότι η εταιρική αποικιοκρατία της διεθνούς επιχειρηματικής οργάνωσης πλησιάζει προς το τέλος της και ότι ένα νέο μοντέλο διεθνούς επιχειρηματικής οργάνωσης αναδύεται, αυτό της παγκόσμιας εταιρείας.
ISBN13: 978-960-351-479-4
Συγγραφέας: Μουρδουκούτας, Πάνος
Εκδότης: Σταμούλη Α.Ε.
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
Σελίδες: 160
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 415 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο