Νικητής ο δεύτερος
Πώς οι έξυπνες επιχειρήσεις αξιοποιούν τις ριζοσπαστικές καινοτομίες για να εισέλθουν και να κυριαρχήσουν σε νέες αγορές Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Geroski, Paul A. / Μαρκίδης, Κωνσταντίνος Κ.
Μεταφραστής: Τριανταφύλλου, Πολυξένη
Επιμελητής: Ζηρίνης, Γιάννης
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2006
- Σελίδες: 216
- ISBN-13: 978-960-218-488-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Σ' αυτό το πρωτοποριακό βιβλίο, οι συγγραφείς εξερευνούν τα χαρακτηριστικά που έχουν οι νέες αγορές, περιγράφουν τις δεξιότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να ανταγωνιστεί μέσα σ'αυτές και να δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό, και δείχνουν πώς τέτοιου είδους δεξιότητες είναι συμβατές με διάφορους τύπους επιχειρήσεων.
Παραθέτοντας παραδείγματα επιχειρήσεων που πέτυχαν σε νέες αγορές (σας η Microsoft, η Amazon, η Canon και σας σας) βελτιώνοντας και εφαρμόζοντας την ιδέα μιας σας επιχείρησης, εξηγούν πώς μπορείτε να εντοπίσετε τις νέες αγορές που έχουν δυνατότητα αυξημένης κερδοφορίας και στη συνέχεια να μπείτε σ' αυτές πριν προλάβει να το κάνει ο ανταγωνισμός.
ISBN13: | 978-960-218-488-2 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | How Smart Companies Bypass Radical Innovation to Enter and Dominate New Markets |
Συγγραφέας: | Μαρκίδης, Κωνσταντίνος Κ. |
Εκδότης: | Κριτική |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2006 |
Σελίδες: | 216 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 393 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |
Σειρά: | Business / Management |