Νικητής ο δεύτερος

Πώς οι έξυπνες επιχειρήσεις αξιοποιούν τις ριζοσπαστικές καινοτομίες για να εισέλθουν και να κυριαρχήσουν σε νέες αγορές Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Τριανταφύλλου, Πολυξένη
Επιμελητής: Ζηρίνης, Γιάννης
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2006
- Σελίδες: 216
- ISBN-13: 978-960-218-488-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 22.89 € τιμή βιβλιοχώρας: 20.60  
Σ' αυτό το πρωτοποριακό βιβλίο, οι συγγραφείς εξερευνούν τα χαρακτηριστικά που έχουν οι νέες αγορές, περιγράφουν τις δεξιότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να ανταγωνιστεί μέσα σ'αυτές και να δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό, και δείχνουν πώς τέτοιου είδους δεξιότητες είναι συμβατές με διάφορους τύπους επιχειρήσεων. Παραθέτοντας παραδείγματα επιχειρήσεων που πέτυχαν σε νέες αγορές (σας η Microsoft, η Amazon, η Canon και σας σας) βελτιώνοντας και εφαρμόζοντας την ιδέα μιας σας επιχείρησης, εξηγούν πώς μπορείτε να εντοπίσετε τις νέες αγορές που έχουν δυνατότητα αυξημένης κερδοφορίας και στη συνέχεια να μπείτε σ' αυτές πριν προλάβει να το κάνει ο ανταγωνισμός.
ISBN13: 978-960-218-488-2
Πρωτότυπος Τίτλος: How Smart Companies Bypass Radical Innovation to Enter and Dominate New Markets
Συγγραφέας: Μαρκίδης, Κωνσταντίνος Κ.
Εκδότης: Κριτική
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2006
Σελίδες: 216
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 393 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Business / Management