Απογειώστε την εξυπηρέτηση των πελατών σας

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Γεωργούλια, Κωνσταντίνα
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2016
- Σελίδες: 143
- ISBN-13: 978-960-461-704-3
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή: 9.50 € τιμή βιβλιοχώρας: 8.55  
Η σωστή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια εταιρεία τελματωμένη στη μετριότητα και μια εταιρεία κερδοφόρα πέραν πάσης προσδοκίας. Σε αυτό το ευανάγνωστο και απολαυστικό βιβλίο ο Σον Ντόιλ και η Λόρεν Άντερσον -και οι δύο καταξιωμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων- σας παρέχουν πρακτικές συμβουλές μέσα από έντεκα αληθινές ιστορίες επιτυχίας. Είτε είστε ιδιοκτήτης μιας μικρομεσαίας επιχείρησης, διευθυντής εξυπηρέτησης πελατών ή ένα απλό στέλεχος, αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε ραγδαία τις επιδόσεις σας ώστε: - Να μετατρέψετε τους πελάτες σας στους φανατικότερους οπαδούς της επιχείρησής σας. - Να μειώσετε τις δαπάνες μάρκετινγκ χωρίς να μειώσετε το πελατολόγιό σας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη φήμη της εταιρείας σας. - Να δημιουργήσετε ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο όλοι οι εργαζόμενοι θα νιώθουν ενθουσιασμένοι και θα έχουν υψηλά κίνητρα. Οπότε... τι περιμένετε; Απογειώστε την Εξυπηρέτηση των Πελατών σας σήμερα!
ISBN13: 978-960-461-704-3
Συγγραφέας: Doyle, Shawn
Εκδότης: Κλειδάριθμος
Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2016
Σελίδες: 143
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21x14
Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά