Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαμόρφωση στρατηγικής Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Plant, Robert
Επιμελητής: Στεργίου, Δημήτριος Π.
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιούλιος 2012
- Σελίδες: 360
- ISBN-13: 978-960-286-919-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Στόχος του βιβλίου αυτού είναι να δώσει τη δυνατότητα στους διευθύνοντες συμβούλους, τα στελέχη και τους διευθυντές, να κατανοήσουν τις ανταγωνιστικές ιδιαιτερότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσα στα πλαίσια του επιχειρησιακού τους ανταγωνισμού.
Μέσα από τις μεθοδολογίες που παρουσιάζονται, να δώσει τη δυνατότητα στα στελέχη να λάβουν αποτελεσματικά μέτρα για την ανάπτυξη μιας ισχυρής, μοναδικής και αποτελεσματικής στρατηγικής για τις επιχειρήσεις τους.
ISBN13: | 978-960-286-919-2 |
Συγγραφέας: | Plant, Robert |
Εκδότης: | Έλλην |
Χρονολογία Έκδοσης: | Ιούλιος 2012 |
Σελίδες: | 360 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 617 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |