Ηλεκτρονικό εμπόριο 2011

Επιχειρήσεις, τεχνολογία, κοινωνία Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Μήλιος, Αγαμέμνων
Εκδόσεις: Παπασωτηρίου
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011
- Σελίδες: 920
- ISBN-13: 978-960-7182-80-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 86.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 86.00  
Το "Ηλεκτρονικό εμπόριο: Επιχειρήσεις, τεχνολογία, κοινωνία", πραγματεύεται τις τρεις σημαντικότερες δυνάμεις, στις οποίες βασίζεται το επιχειρείν στον online κόσμο: θεμελιώδεις αρχές επιχειρήσεων, τεχνολογικές ευκαιρίες και κοινωνικά θέματα. Σε κάθε κεφάλαιο, αυτά τα τρία θέματα ζωντανεύουν μέσα από την ανάλυση των βασικών αρχών του ηλεκτρονικού εμπορίου στους τομείς της οικονομίας, του μάρκετινγκ και της πληροφορικής τεχνολογίας, καθώς και τη μελέτη περιπτώσεων φυσικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, το βιβλίο προσφέρει ένα συνεκτικό θεωρητικό πλαίσιο για την οργανωμένη μελέτη ενός πολυσύνθετου θέματος, το οποίο βοηθά τον αναγνώστη να κατανοήσει πώς λειτουργεί και πώς εξελίσσεται το ηλεκτρονικό εμπόριο.
ISBN13: 978-960-7182-80-7
Πρωτότυπος Τίτλος: e-Commerce 2011, 7th ed.
Συγγραφέας: Laudon, Kenneth C.
Εκδότης: Παπασωτηρίου
Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011
Σελίδες: 920
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 29χ21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά