Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010

Αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του Manager Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / / / /
Μεταφραστής: Σαμαράς, Γιάννης Β.
Εκδόσεις: Γκιούρδας Μ.
- Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2010
- Σελίδες: 784
- ISBN-13: 978-960-512-605-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 84.60 € τιμή βιβλιοχώρας: 76.14  
Το βιβλίο περιλαμβάνει τα εξής θέματα: - Επισκόπηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου -Ηλεκτρονικές Θέσεις Αγορών: Μηχανισμοί, Εργαλεία και Επιπτώσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. - Λιανικές Πωλήσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Προϊόντα και Υπηρεσίες - Συμπεριφορά Καταναλωτή, Μάρκετινγκ στο Internet και Διαφήμιση. - Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β -Αλυσίδες Ηλεκτρονικών Προμηθειών, Συνεργατικό Εμπόριο και Εταιρικές Ηλεκτρονικές Πύλες. - Καινοτόμα Συστήματα ΗΕ: Από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ηλεκτρονική Εκμάθηση και σε ΗΕ Καταναλωτή με Καταναλωτή - Κινητή Υπολογιστική και Εμπόριο και Διεισδυτική Υπολογιστική - Το Περιβάλλον Web 2.0 και τα Κοινωνικά Δίκτυα. - Απάτες στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ασφάλεια Ηλεκτρονικού Εμπορίου -Συστήματα Ηλεκτρονικών Πληρωμών - Εκπλήρωση Παραγγελιών Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Άλλες Υπηρεσίες Υποστήριξης. - Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ - Οικονομικά Στοιχεία και Αιτιολόγηση του ΗΕ - Έναρξη μιας Επιτυχημένης Ηλεκτρονικής Επιχείρησης και Έργων ΗΕ - Νομικές, Ηθικές Επιπτώσεις του ΗΕ και Ζητήματα Συμμόρφωσης.
ISBN13: 978-960-512-605-6
Πρωτότυπος Τίτλος: Electronic Commerce 2010: A Managerial Perspective
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Γκιούρδας Μ.
Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2010
Σελίδες: 784
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 28χ21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 1891 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά