Ηλεκτρονικό εμπόριο 2010
Αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του Manager Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Turban, Deborrah C. / Liang, Ting - Peng / Lee, Jae / King, David / Turban, Efraim / Συλλογικό έργο,
Μεταφραστής: Σαμαράς, Γιάννης Β.
Εκδόσεις: Γκιούρδας Μ.
- Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2010
- Σελίδες: 784
- ISBN-13: 978-960-512-605-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο περιλαμβάνει τα εξής θέματα: - Επισκόπηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου -Ηλεκτρονικές Θέσεις Αγορών: Μηχανισμοί, Εργαλεία και Επιπτώσεις του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. - Λιανικές Πωλήσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Προϊόντα και Υπηρεσίες - Συμπεριφορά Καταναλωτή, Μάρκετινγκ στο Internet και Διαφήμιση. - Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχειρήσεων με Επιχειρήσεις, Β2Β -Αλυσίδες Ηλεκτρονικών Προμηθειών, Συνεργατικό Εμπόριο και Εταιρικές Ηλεκτρονικές Πύλες. - Καινοτόμα Συστήματα ΗΕ: Από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ηλεκτρονική Εκμάθηση και σε ΗΕ Καταναλωτή με Καταναλωτή - Κινητή Υπολογιστική και Εμπόριο και Διεισδυτική Υπολογιστική - Το Περιβάλλον Web 2.0 και τα Κοινωνικά Δίκτυα. - Απάτες στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ασφάλεια Ηλεκτρονικού Εμπορίου -Συστήματα Ηλεκτρονικών Πληρωμών - Εκπλήρωση Παραγγελιών Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Άλλες Υπηρεσίες Υποστήριξης. - Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Διεθνές ΗΕ - Οικονομικά Στοιχεία και Αιτιολόγηση του ΗΕ - Έναρξη μιας Επιτυχημένης Ηλεκτρονικής Επιχείρησης και Έργων ΗΕ - Νομικές, Ηθικές Επιπτώσεις του ΗΕ και Ζητήματα Συμμόρφωσης.
ISBN13: | 978-960-512-605-6 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Electronic Commerce 2010: A Managerial Perspective |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Γκιούρδας Μ. |
Χρονολογία Έκδοσης: | Απρίλιος 2010 |
Σελίδες: | 784 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 28χ21 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 1891 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |