Ηλεκτρονικό εμπόριο 2008

Αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του Manager Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / / / / / / / / /
Μεταφραστής: Σαμαράς, Γιάννης Β.
Εκδόσεις: Γκιούρδας Μ.
- Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2008
- Σελίδες: 896
- ISBN-13: 978-960-512-543-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 64.70 € τιμή βιβλιοχώρας: 58.23  
- Επισκόπηση ηλεκτρονικού εμπορίου - Ηλεκτρονικές θέσεις αγορών: Δομές, μηχανισμοί, οικονομικά & επιπτώσεις - Λιανικές πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Προϊόντα & υπηρεσίες - συμπεριφορά καταναλωτή, έρευνες αγοράς & διαφήμιση - Ηλεκτρονικό εμπόριο Β2Β: Πώληση και αγορά σε ιδιωτικές ηλεκτρονικές θέσεις αγορών - Ανταλλακτήρια Β2Β, κατάλογοι και άλλες υπηρεσίες υποστήριξης - Αλυσίδες ηλεκτρονικών προμηθειών, συνεργατικό εμπόριο, και ηλεκτρονικές επιχειρηματικές πύλες - Καινοτόμα συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου : Από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην ηλεκτρονική εκμάθηση και σε ηλεκτρονικό εμπόριο καταναλωτή με καταναλωτή - Κινητό εμπόριο και διεισδυτική υπολογιστική - Δυναμική διαπραγμάτευση: Ηλεκτρονικές δημοπρασίες, ανταλλαγές και διαπραγματεύσεις - Ασφάλεια ηλεκτρονικού εμπορίου - Συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών - Εκπλήρωση παραγγελιών, ηλεκτρονική διαχείριση σχέσεων με πελάτες και άλλες υπηρεσίες υποστήριξης - Στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου και παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο - Οικονομικά στοιχεία και αιτιολόγηση του ηλεκτρονικού εμπορίου - Έναρξη μιας επιτυχημένης ηλεκτρονικής επιχείρησης και έργων ηλεκτρονικού εμπορίου - Νομικές, ηθικές επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και ζητήματα συμμόρφωσης - Κοινωνικά δίκτυα και ριζοσπάστές των κλάδων στο περιβάλλον
ISBN13: 978-960-512-543-1
Πρωτότυπος Τίτλος: Electronic Commerce 2008: A Managerial Perspective
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Γκιούρδας Μ.
Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2008
Σελίδες: 896
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 28χ21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 2270 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά