Ηλεκτρονικό εμπόριο

Αρχές, εξελίξεις, στρατηγική από τη σκοπιά του manager Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / / /
Μεταφραστής: Σαμαράς, Γιάννης Β.
Εκδόσεις: Γκιούρδας Μ.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2006
- Σελίδες: 744
- ISBN-13: 978-960-512-419-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 44.79 € τιμή βιβλιοχώρας: 40.31  
Η Τελευταία Έκδοση του Πλέον Επιτυχημένου Βιβλίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Τι Καινούριο Περιέχει; Ένα ολοκαίνουριο κεφάλαιο, Έναρξη μιας Επιτυχημένης Ηλεκτρονικής Επιχείρησης και νέα μαθήματα για Επιχειρηματικά Σχέδια και Διαχείριση Αλυσίδας Προμηθειών. Αναθεωρημένη Άποψη για τα θέματα Εισαγωγής στην Ψηφιακή Οικονομία, Ηλεκτρονικών θέσεων αγορών, Ηλεκτρονικών αλυσίδων προμηθειών, Μηχανισμών της αγοράς, Υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου, Δημοπρασιών, Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, C2C και ενδοεπιχειρησιακών διεργασιών, Ασφάλεια, Εκπλήρωσης παραγγελιών και Κινητού εμπορίου. Αναθεωρημένο και ενημερωμένο περιεχόμενο για θέματα όπως Internet μάρκετινγκ, Β2Β με επίκεντρο την επιχείρηση και ανάπτυξη και στρατηγική εφαρμογών για το Web. Περισσότερες ασκήσεις - περιλαμβάνουν ομαδικές ασκήσεις και περίπου 700 ερωτήσεις επισκόπησης, ερωτήσεις για συζήτηση και εργασίες.
ISBN13: 978-960-512-419-9
Πρωτότυπος Τίτλος: Electronic Commerce 2004: A Managerial Perspective
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Γκιούρδας Μ.
Χρονολογία Έκδοσης: 2006
Σελίδες: 744
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 28χ21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 1784 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά