Κοινή πορεία στην εκπαίδευση

Μια άλλη στρατηγική: Θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Δαρδανός Χρήστος Ε.
- Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2001
- Σελίδες: 329
- ISBN-13: 978-960-380-096-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 20.84 € τιμή βιβλιοχώρας: 18.75  
Στο βιβλίο αυτό διερευνάται μια πτυχή της πολύ πρισματικής εκπαιδευτικής ζωής η οποία στη χώρα μας δεν έχει αξιολογηθεί δεόντως ούτε αξιοποιηθεί επαρκώς, παρόλο που σε πολλές χώρες έχει αναχθεί σε μείζονος σπουδαιότητας θέμα, η συμμετοχή των γονέων στο σχολείο και η συνεργασία τους με τους εκπαιδευτικούς. Από την εμπεριστατωμένη μελέτη του, η οποία στηρίζεται σε μια πολύ πλούσια διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία καταδεικνύεται η αναγκαιότητα και η σπουδαιότητα του θέματος. Αν η πολιτεία επιθυμεί να παρέχει αρτιότερη εκπαίδεση, το σχολείο να πραγματοποιεί τους στόχους του και οι γονείς να επιτελούν αποτελεσματικότερα το ρόλο τους ως συνεκπαιδευτές και να ικανοποιούν τις ανάγκες τους ως πολίτες, τότε είναι περισσότερο από αναγκαία η συμμετοχή των γονέων στο σχολείο και η συνεργασία τους με τους εκπαιδευτικούς. Από την υλοποίηση αυτής της πολιτικής, προσδοκάται η ενίσχυση της εκπαιδευτικής επίδοσης των μαθητών, η απρόσκοπτη κοινωνικοποίησή τους, η βελτίωση της εκπαιδευτικής ζωής γενικότερα και της αποτελεσματικότητας του σχολείου συνολικά.[...] Το βιβλίο απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε φορείς εκπαίδευσης, σε πανεπιστημιακά ιδρύματα, στους γονείς αλλά και προς κάθε περί τα εκπαιδευτικά πράγματα ενδιαφερόμενο.
ISBN13: 978-960-380-096-5
Συγγραφέας: Δοδοντσάκης, Γιώργος Σ.
Εκδότης: Δαρδανός Χρήστος Ε.
Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2001
Σελίδες: 329
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο