Οι εκπαιδευτικοί ερευνούν το έργο τους

Μια εισαγωγή στις μεθόδους της έρευνας δράσης Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / /
Μεταφραστής: Δεληγιάννη, Μαρία
Υπεύθυνος Σειράς: Παπαγεωργίου, Νώντας
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2001
- Σελίδες: 312
- ISBN-13: 978-960-375-267-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 21.81 € τιμή βιβλιοχώρας: 19.63  
[...] Το βιβλίο αυτό εισάγει τον αναγνώστη στις μεθόδους και τις έννοιες της έρευνας δράσης. Χρησιμοποιεί παραδείγματα από έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί από εκπαιδευτικούς. Έχει τη μορφή εγχειριδίου με πολλά υποκεφάλαια για ευκολότερη ανάγνωση και 40 πρακτικές μεθόδους και στρατηγικές προς εφαρμογή, που ορισμένες επισημαίνονται ως χρήσιμες "στρατηγικές εκκίνησης". Οι συγγραφείς έχουν βασιστεί στη διεθνή εμπειρία τους από την έρευνα δράσης, που την απέκτησαν συνεργαζόμενοι στενά με εκπαιδευτικούς. Το παρόν βιβλίο αποτελεί έναν απαραίτητο οδηγό για τους εκπαιδευτικούς, τα ανώτερα στελέχη της εκπαίδευσης και τους συντονιστές προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης εκείνων των εκπαιδευτικών οι οποίοι ενδιαφέρονται να ερευνήσουν την πρακτική τους με σκοπό να τη βελτιώσουν.
ISBN13: 978-960-375-267-7
Πρωτότυπος Τίτλος: Teachers investigate their work
Συγγραφέας: Altrichter, Herbert
Εκδότης: Μεταίχμιο
Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2001
Σελίδες: 312
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Επιστήμες της Αγωγής