Ψυχαναλυτική κριτική της αυταρχικής και προοδευτικής παιδείας
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Χαραλαμπόπουλος, Κώστας
Μεταφραστής: Παίξος, Φώτης
Εκδόσεις: Ζαχαρόπουλος Σ. Ι.
- Χρονολογία Έκδοσης: 1985
- Σελίδες: 242
- ISBN-13: 978-960-208-384-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Στο παρόν βιβλίο, ο Κώστας Χαραλαμπόπουλος αναλύει τις εξωλογικές διαστάσεις του νου που αποτελούν την υποδομή της λογικής του ανθρώπου. Γίνεται κριτική των πλατιά διαδεδομένων παιδαγωγικών θεωριών του αυταρχισμού και του προοδευτισμού με βάση τα ψυχολογικά δεδομένα. Διαπιστώνεται ότι οι παιδαγωγικές αυτές στρατηγικές θεμελιώνουν ένα είδος παραλογικής που σκευρώνει την ανάπτυξη της λογικής και κάνει το παιδί ανίκανο να κρίνει, να σκέφτεται και να αποφασίζει σωστά. Συμπερασματικά δείχνεται με δεξιότητα η εναλλακτική λύση στις επικρατούσες αυτές ακρότητες.
ISBN13: | 978-960-208-384-0 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | The authoritarian and progressive conception of freedom in the light of psychanalysis |
Συγγραφέας: | Χαραλαμπόπουλος, Κώστας |
Εκδότης: | Ζαχαρόπουλος Σ. Ι. |
Χρονολογία Έκδοσης: | 1985 |
Σελίδες: | 242 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 293 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |
Σειρά: | Σύγχρονη Παιδαγωγική |