Διαφοροποιημένη διδασκαλία

Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές πρακτικές Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / / / / / / / / / / / /
Επιμελητής: Φιλιππάτου, Διαμάντω / Παντελιάδου, Σουζάνα
Εκδόσεις: Πεδίο
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2013
- Σελίδες: 456
- ISBN-13: 978-960-546-084-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 29.76 € τιμή βιβλιοχώρας: 26.78  
Το παρόν βιβλίο αποτελεί την πρώτη σφαιρική επισκόπηση της έννοιας και πρακτικής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας από Έλληνες συγγραφείς. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία είναι ουσιαστικά μια νέα και ιδιαίτερα επίκαιρη πρόταση αλλαγής της διδασκαλίας, στο πλαίσιο της τυπικής τάξης, η οποία μπορεί να βελτιώσει τη μάθηση όλων των μαθητών, αξιοποιώντας -και όχι εξοβελίζοντας- τη διαφορετικότητά τους. Η πολυεπιστημονική προσέγγιση από τους συγγραφείς του βιβλίου φωτίζει πολλαπλές συνιστώσες του θέματος. Τα θεωρητικά κεφάλαια βοηθούν τον αναγνώστη να εξοικειωθεί με τις θεωρητικές αρχές και να κατανοήσει σε βάθος τις διαστάσεις της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Μεγάλο μέρος του βιβλίου επίσης είναι αφιερωμένο σε εφαρμογές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην ελληνική σχολική πραγματικότητα, με συγκεκριμένες διδακτικές προτάσεις για διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα και σε διαφορετικά μαθησιακά πλαίσια. Έτσι, οι εν ενεργεία αλλά και οι μελλοντικοί εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχουν στα χέρια τους ένα σπουδαίο εργαλείο, το οποίο θα τους επιτρέψει να διδάξουν κατά τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο τον τόσο ανομοιογενή μαθητικό πληθυσμό του σημερινού σχολείου.
ISBN13: 978-960-546-084-6
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Πεδίο
Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2013
Σελίδες: 456
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 23χ16
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο