Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός συμβουλευτικής και προσανατολισμού

Μια ανθρωπιστική θεώρηση της εκπαίδευσης Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Λύχνος
- Χρονολογία Έκδοσης: 1998
- Σελίδες: 300
- ISBN-13: 978-960-7097-42-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 20.08 € τιμή βιβλιοχώρας: 18.07  
Στο χώρο του σχολείου προκύπτουν πολλά και διαφορετικά προβλήματα που απασχολούν τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και γενικότερα όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαίδευση. Για τη σωστή αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών κρίνεται αναγκαία η καθιέρωση της συμβουλευτικής στο σχολείο, κύριος εκφραστής της οποίας θα είναι ο εκπαιδευτικός. Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται αν είναι ορθό, σκόπιμο και εφικτό ο εκπαιδευτικός να αναλάβει και συμβουλευτικές υποχρεώσεις. Ερευνάται, επίσης, αν η κατοχή συμβουλευτικών δεξιοτήτων εκ μέρους του εκπαιδευτικού είναι αναγκαία και επιτακτική, προκειμένου να επιτελεί αποτελεσματικά το έργο του και για να αποφευχθεί η υποβάθμιση και συρρίκνωση των στόχων του σχολείου. Στη συνέχεια, αφού διερευνάται ποιοι μπορεί να είναι οι αποδέκτες των συμβουλευτικών υπηρεσιών του εκπαιδευτικού, και οριοθετούνται οι περιοχές της δραστηριότητάς του, σκιαγραφούνται εκείνα τα προσόντα που χαρακτηρίζουν τον εκπαιδευτικό ως λειτουργό συμβουλευτικής και προσανατολισμού. Το βιβλίο ολοκληρώνεται με την ανίχνευση της ετοιμότητας των εν ενεργεία εκπαιδευτικών, αλλά και των σημερινών φοιτητών των Σχολών στο χώρο της εκπαίδευσης, για την ανάληψη συμβουλευτικού έργου. Τέλος, εξάγονται συμπεράσματα που προκύπτουν από μια τέτοια θεώρηση του προβλήματος.
ISBN13: 978-960-7097-42-2
Συγγραφέας: Μπρούζος, Ανδρέας
Εκδότης: Λύχνος
Χρονολογία Έκδοσης: 1998
Σελίδες: 300
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 389 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο