Θεωρίες μάθησης

Μια εκπαιδευτική προσέγγιση Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Εκκεκάκη, Λίζα
Επιμελητής: Κουλαουζίδης, Γιώργος Α.
Υπεύθυνος Σειράς: Βασιλού - Παπαγεωργίου, Βάσω
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2010
- Σελίδες: 669
- ISBN-13: 978-960-455-769-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 70.33 € τιμή βιβλιοχώρας: 63.30  
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευνών για τη μάθηση, καθώς και η παρουσίαση εφαρμογών των αρχών και εννοιών σε εκπαιδευτικά πλαίσια. Το βιβλίο εστιάζει στις γνωστικές θεωρήσεις της μάθησης, σε συμφωνία με την οπτική του εποικοδομητισμού, η οποία υπογραμμίζει τον ενεργό ρόλο των υποκειμένων της μάθησης στην αναζήτηση, διαμόρφωση και τροποποίηση της γνώσης. Μερικά από τα θέματα τα οποία πραγματεύεται η παρούσα έκδοση είναι οι θεωρίες εξαρτημένης μάθησης, η κοινωνικογνωστική θεωρία, η θεωρία της γνωστικής επεξεργασίας των πληροφοριών, ο εποικοδομητισμός, η διαμόρφωση της γνώσης σε σχέση με τη διδασκαλία, η μάθηση σε σχέση με την ανάπτυξη, η νευροεπιστήμη της μάθησης, η μάθηση στο πλαίσιο συγκεκριμένων γνωστικών αντικειμένων και τα κίνητρα. Περιλαμβάνεται πλήθος παραδειγμάτων και διδακτικών εφαρμογών, ενώ δίνεται επίσης έμφαση στην αξιοποίηση των θεωρητικών αρχών και των ερευνητικών ευρημάτων για τη βελτίωση της διδασκαλίας και καλύπτεται περιεκτικά το πολυσύνθετο θέμα της μάθησης.
ISBN13: 978-960-455-769-1
Πρωτότυπος Τίτλος: Learning Theories: An Educational Perspctive
Συγγραφέας: Schunk, Dale H.
Εκδότης: Μεταίχμιο
Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2010
Σελίδες: 669
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 28χ21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 1588 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Επιστήμες της Αγωγής - Θεωρίες της Αγωγής