Τα παιδιά ως φιλόσοφοι

Μάθηση μέσω έρευνας και διαλόγου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Τζαβάρας, Γιάννης Γ., 1950-
Εκδόσεις: Μεταίχμιο
- Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2009
- Σελίδες: 268
- ISBN-13: 978-960-455-621-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 22.32 € τιμή βιβλιοχώρας: 20.09  
Το βιβλίο εντάσσεται στο φιλοσοφικό-παιδαγωγικό κίνημα Φιλοσοφία για Παιδιά που ξεκίνησε από την Αμερική τη δεκαετία του 1970. Το κίνημα υποστηρίζει ότι η φιλοσοφία είναι μια δραστηριότητα και όχι ένα σύνολο θεωριών, η οποία μπορεί και πρέπει να ασκείται από παιδιά 4-12 ετών. Μπορεί να αφορμάται από ένα παραμύθι, ποίημα ή άλλο καλλιτέχνημα. Το βιβλίο προσφέρει εμπειρικά παραδείγματα παιδιών που εργάζονται ως φιλόσοφοι και στηρίζεται σε έρευνες που διεξήγαγε η συγγραφέας σε ένα δημοτικό σχολείο. Αποδεικνύει επίσης ότι από μικρή ηλικία τα παιδιά είναι ικανά να συμμετέχουν σε έναν εκλεπτυσμένο διάλογο και σε ερευνητικές διαδικασίες. Ιδεώδης αφετηρία για τους δασκάλους που ενδιαφέρονται να εισαγάγουν τη φιλοσοφία στην τάξη τους, καθώς παρέχει χρήσιμες ιδέες για την πρόκληση και τον συντονισμό φιλοσοφικών συζητήσεων με παιδιά.
ISBN13: 978-960-455-621-2
Πρωτότυπος Τίτλος: Children as Philosophers: Learning through enquiry and dialogue in the primary classroom, 2ed ed.
Συγγραφέας: Haynes, Joanna
Εκδότης: Μεταίχμιο
Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2009
Σελίδες: 268
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 404 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά