Η σκέψη στην εκπαίδευση

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Σαλαμάς, Γιώργος
Επιμελητής: Παππή, Βάσω
Εκδόσεις: Εκδόσεις Πατάκη
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2006
- Σελίδες: 327
- ISBN-13: 978-960-16-1764-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 22.32 € τιμή βιβλιοχώρας: 20.08  
Κριτική μάθηση ή αποστήθιση; Γνώση ή γνώσεις; Τι σημαίνει "καλός μαθητής"; Τι σημαίνει "καλός δάσκαλος"; Είναι επαρκής η λεγόμενη "κριτική σκέψη"; Ο Lipman υποστηρίζει ότι η σημερινή διδακτική αντιμετωπίζει, περισσότερο από ποτέ, την πρόκληση της ανάπτυξης της σκέψης τόσο του διδάσκοντος όσο και του διδασκομένου. Για πολλά χρόνια το σχολείο υπήρξε χώρος πνευματικής στειρότητας: οι μαθητές καλούνταν να "μαθαίνουν", πλην όμως μόνο να θυμούνται χωρίς να ερευνούν. Η εξέλιξη της ψυχολογίας, αλλά και η παταγώδης χρεοκοπία ορισμένων προτύπων οδηγούν στην επανεξέταση των εκπαιδευτικών μεθόδων. Μήπως είναι αυτές που ευθύνονται για τον αυξανόμενο αναλφαβητισμό των μαθητών; Για τη βία στα σχολεία; Για την απάθεια μπροστά στη γνώση; Η κριτική σκέψη πρέπει να συνοδευτεί από δημιουργικότητα:εύκολο να το λέει κανείς, αλλά δύσκολο να το εφαρμόζει. Το βιβλίο αυτό βοηθάει τους παιδαγωγούς να κατανοήσουν τα σφάλματα της παιδείας και να εισαγάγουν καινούριες αντιλήψεις στο μάθημα με βάση τις πιο πρόσφατες φιλοσοφικές και παιδαγωγικές αντιλήψεις.
ISBN13: 978-960-16-1764-0
Πρωτότυπος Τίτλος: Thinking in Education
Συγγραφέας: Lipman, Matthew
Εκδότης: Εκδόσεις Πατάκη
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2006
Σελίδες: 327
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 594 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Θεωρητικές Επιστήμες - Παιδαγωγικά