Τα ολιγοθέσια δημοτικά σχολεία στην ελληνική εκπαίδευση

Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς: Ταρατόρη - Τσαλκατίδου, Ελένη / Χατζηδήμου, Δημήτρης Χ.
Εκδόσεις: Κυριακίδη Αφοί
- Χρονολογία Έκδοσης: 2002
- Σελίδες: 534
- ISBN-13: 978-960-343-661-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 28.62 € τιμή βιβλιοχώρας: 28.62  
Η σειρά "Καινοτομίες στην Εκπαίδευση" αποβλέπει να συμβάλει στη σθεναρή περιχάραξη του εκπαιδευτικού έργου και της διδακτικής πράξης των υποψηφίων και των υπηρετούντων διδασκόντων με δημοσιεύσεις σχετικών με την πραγμάτωση καινοτόμων θεμάτων. Η σειρά απευθύνεται σε όσους εμπλέκονται με τα εκπαιδευτικά δρώμενα. Το παρόν δημοσίευμα πραγματεύεται ένα σημαντικό παιδαγωγικό ζήτημα που αφορά στα Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία. Αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος (θεωρητικό) παρουσιάζονται η ιστορική εξέλιξη των παραπάνω σχολείων καθώς και οι ερευνητικές προσεγγίσεις που επιχειρήθηκαν τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς για την αποσαφήνιση των βασικών παραμέτρων τους. Στο δεύτερο μέρος (εμπειρικό) παρατίθενται για πρώτη φορά στον ελληνικό χώρο πρωτογενή εμπειρικά δεδομένα που αφορούν στη σχολική επίδοση μαθητών που φοιτούν σε Ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία της Ελλάδας και στις στάσεις των εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα σχολεία αυτά για το συγκεκριμένο σχολικό τύπο. Το δημοσίευμα καταλήγει σε συμπεράσματα, που μπορούν να φανούν χρήσιμα στον εκπαιδευτικό κόσμο καθώς και στους ιθύνοντες χάραξης της εκπαιδευτικής πολιτικής.
ISBN13: 978-960-343-661-4
Συγγραφέας: Φύκαρης, Ιωάννης Μ.
Εκδότης: Κυριακίδη Αφοί
Χρονολογία Έκδοσης: 2002
Σελίδες: 534
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 23χ15
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 957 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Καινοτομίες στην Εκπαίδευση