Αντισταθμιστικοί θεσμοί στο δημοτικό. Η περίπτωση της ενισχυτικής διδασκαλίας

Διερεύνηση της εφαρμογής του θεσμού-προοπτικές: Εμπειρική έρευνα Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Ατραπός - Περιβολάκι
- Χρονολογία Έκδοσης: 2001
- Σελίδες: 187
- ISBN-13: 978-960-8077-45-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 13.18 € τιμή βιβλιοχώρας: 13.18  
Μερικά παιδιά ξεκινούν τα πρώτα τους βήματα στο σχολείο με άνισους όρους σε σχέση με τους συμμαθητές τους. Ξεκινούν από διαφορετικές αφετηρίες. Μπορεί ακόμη, για πολλούς λόγους, να συσσωρεύονται, σταδιακά, στις πνευματικές τους αποσκευές γνωστικά κενά, που τα εμποδίζουν να συμμετάσχουν ενεργά και δημιουργικά στη σχολική μαθησιακή διαδικασία. Όμως, στο σχολείο πρέπει να ακολουθήσουν τους ρυθμούς που άλλοι έχουν προκαθορίσει και να αναπτύξουν ικανότητες για τις οποίες δεν είναι, ίσως, έτοιμα. Η Ενισχυτική Διδασκαλία είναι ένα σημαντικό αντισταθμιστικό μέτρο που εφαρμόστηκε στην εκπαίδευση με σκοπό να βοηθήσει αυτούς τους μαθητές να καλύψουν ελλείψεις ή να ξεπεράσουν δυσκολίες μάθησης, προκειμένου να παρακολουθήσουν απρόσκοπτα τα μαθήματα της τάξης τους. Παρόλο που πολύς λόγος έχει γίνει για την Ενισχυτική Διδασκαλία στο Λύκειο, ελάχιστα έχουν δει το φως της δημοσιότητας για την υλοποίηση του θεσμού στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Αυτό το κενό φιλοδοξεί να καλύψει ως ένα βαθμό η παρούσα ερευνητική εργασία, η οποία εξετάζει την εφαρμογή της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο Δημοτικό από πολλές πλευρές. [...]
ISBN13: 978-960-8077-45-4
Συγγραφέας: Βρεττός, Γιώργος Ν.
Εκδότης: Ατραπός - Περιβολάκι
Χρονολογία Έκδοσης: 2001
Σελίδες: 187
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 423 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο