Η αξιολόγηση των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αγγλία και στην Ελλάδα

Συγκριτική θεώρηση Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς: Καψάλης, Αχιλλέας Γ. / Τερζής, Νίκος Π. / Ξωχέλλης, Παναγιώτης Δ.
Εκδόσεις: Κυριακίδη Αφοί
- Χρονολογία Έκδοσης: 2001
- Σελίδες: 191
- ISBN-13: 978-960-343-599-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 9.29 € τιμή βιβλιοχώρας: 9.29  
Η συγκριτική αυτή μελέτη ερευνά τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αγγλία και στην Ελλάδα. Η σύγκριση επιτυγχάνεται μέσω της αντιπαραβολής των σκοπών και του είδους της αξιολόγησης στα δύο εκπαιδευτικά συστήματα, αλλά και άλλων στοιχείων που αφορούν επιμέρους ζητήματα, όπως π.χ. η αξιολόγηση των μαθητών με ειδικές ανάγκες, η μετάβαση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κ.λπ. Η συγκριτική μέθοδος, η οποία εφαρμόζεται, είναι αυτή του George Z. F. Bereday. Η συγκεκριμένη εργασία, υποβλήθηκε ως διπλωματική εργασία στο Μεταπτυχιακό Κύκλο Παιδαγωγικών Σπουδών της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Α.Π.Θ.
ISBN13: 978-960-343-599-0
Συγγραφέας: Τσιανάκας, Ευάγγελος
Εκδότης: Κυριακίδη Αφοί
Χρονολογία Έκδοσης: 2001
Σελίδες: 191
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Παιδαγωγικές Μελέτες και Έρευνες