Η αξιολόγηση των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αγγλία και στην Ελλάδα
Συγκριτική θεώρηση Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Τσιανάκας, Ευάγγελος
Υπεύθυνος Σειράς: Καψάλης, Αχιλλέας Γ. / Τερζής, Νίκος Π. / Ξωχέλλης, Παναγιώτης Δ.
Εκδόσεις: Κυριακίδη Αφοί
- Χρονολογία Έκδοσης: 2001
- Σελίδες: 191
- ISBN-13: 978-960-343-599-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Η συγκριτική αυτή μελέτη ερευνά τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Αγγλία και στην Ελλάδα. Η σύγκριση επιτυγχάνεται μέσω της αντιπαραβολής των σκοπών και του είδους της αξιολόγησης στα δύο εκπαιδευτικά συστήματα, αλλά και άλλων στοιχείων που αφορούν επιμέρους ζητήματα, όπως π.χ. η αξιολόγηση των μαθητών με ειδικές ανάγκες, η μετάβαση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κ.λπ. Η συγκριτική μέθοδος, η οποία εφαρμόζεται, είναι αυτή του George Z. F. Bereday. Η συγκεκριμένη εργασία, υποβλήθηκε ως διπλωματική εργασία στο Μεταπτυχιακό Κύκλο Παιδαγωγικών Σπουδών της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας του Α.Π.Θ.
ISBN13: | 978-960-343-599-0 |
Συγγραφέας: | Τσιανάκας, Ευάγγελος |
Εκδότης: | Κυριακίδη Αφοί |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2001 |
Σελίδες: | 191 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Παιδαγωγικές Μελέτες και Έρευνες |