Προγράμματα προσχολικής εκπαίδευσης
Θεωρία και πράξη Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Συλλογικό έργο,
Επιμελητής: Αμπαρτζάκη, Μαρία / Συνώδη, Ευανθία
Υπεύθυνος Σειράς: Τάφα, Ευφημία
Εκδόσεις: Πεδίο
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011
- Σελίδες: 384
- ISBN-13: 978-960-9405-89-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Οι μελέτες που περιλαμβάνονται σε αυτό τον συλλογικό τόμο έχουν στόχο να συμβάλουν στην πληρέστερη κατανόηση της προβληματικής των προσχολικών προγραμμάτων σπουδών και της εφαρμογής τους τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Με βάση αυτό το σκεπτικό εξετάζονται: (α) κάποια επιμέρους αποτελέσματα της προσπάθειας για εκσυγχρονισμό της πρακτικής του νηπιαγωγείου που πραγματοποιείται στη χώρα μας και σε άλλες χώρες του δυτικού και του ανατολικοευρωπαϊκού κόσμου, αλλά και (β) θέματα που αφορούν τα χαρακτηριστικά ενός κατάλληλου για παιδιά προσχολικής ηλικίας προγράμματος σπουδών. Το σύγγραμμα απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, φοιτητές, γονείς, παιδαγωγούς και όλους αυτούς που ασχολούνται με την εκπαίδευση και τη φροντίδα των παιδιών προσχολικής ηλικίας σε επίπεδο πολιτικής.
ISBN13: | 978-960-9405-89-8 |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Πεδίο |
Χρονολογία Έκδοσης: | Δεκέμβριος 2011 |
Σελίδες: | 384 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 27χ20 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Προσχολική - Σχολική Παιδαγωγική |