Ανάλυση της εκπαιδευτικής επίδοσης

Μελέτη περίπτωσης: Το διεθνές πρόγραμμα για την αξιολόγηση των μαθητών PISA 2006 Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Εκδόσεις Παπαζήση
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2011
- Σελίδες: 276
- ISBN-13: 978-960-02-2467-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 19.08 € τιμή βιβλιοχώρας: 17.17  
Η ανάλυση της εκπαιδευτικής επίδοσης σχετίζεται άμεσα με το μέλλον της εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια εξελίσσεται η συζήτηση περί ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών, ψηφιακού εγγραμματισμού, νέων μορφών αξιολόγησης και τελικά περί της επάρκειας των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το πρόγραμμα PISA, στο οποίο η χώρα συμμετέχει από το 2000, έχει αναδειχθεί ως σημείο αναφοράς στην ανωτέρω συζήτηση. Επίσης, η δημοσίευση των αποτελεσμάτων του (και όχι απλώς της κατάταξης των χωρών) αποτελούσε χρόνιο αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας. Εκτός όμως από ενδιαφέροντα στοιχεία και συσχετίσεις που αφορούν στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το PISA αποτελεί ένα από τα αρτιότερα μεθοδολογικά παραδείγματα της επιστημονικής έρευνας και σε αυτή του τη διάσταση δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο παρόν σύγγραμμα.
ISBN13: 978-960-02-2467-2
Συγγραφέας: Σοφιανοπούλου, Χρύσα
Εκδότης: Εκδόσεις Παπαζήση
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2011
Σελίδες: 276
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 362 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο