Μικρές ομάδες στην εκπαίδευση
Παιδαγωγικές, μαθησιακές και εμψυχωτικές προσεγγίσεις Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Σωτηρόπουλος, Λεωνίδας / Παπαδιώτη - Αθανασίου, Βασιλική / Μπακιρτζής, Κωνσταντίνος Ν. / Σφυρόερα, Μαρία / Κυρίδης, Αργύρης Γ. / Σιβροπούλου, Ρένα / Μπιρμπίλη, Μαρία / Χρυσαφίδης, Κώστας / Μουμουλίδου, Μαρία / Πετρογιάννης, Κωνσταντίνος Γ. / Καμαριανός, Ιωάννης Χ. / Γκότοβος, Αθανάσιος Ε., καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων / Ρεκαλίδου, Γαλήνη / Συλλογικό έργο,
Επιμελητής: Ρεκαλίδου, Γαλήνη / Μουμουλίδου, Μαρία
Υπεύθυνος Σειράς: Χρυσαφίδης, Κώστας
Εκδόσεις: Τυπωθήτω
- Χρονολογία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2010
- Σελίδες: 226
- ISBN-13: 978-960-402-372-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Οι μικρές ομάδες στην εκπαίδευση δεν είναι μια νέα ιδέα. Επανέρχεται δυναμικά σήμερα, στηριζόμενη σε νέα ερευνητικά δεδομένα από το χώρο της παιδαγωγικής, της ψυχολογίας και της κοινωνιολογίας, ενώ βρίσκει εφαρμογές -βιωματικού τύπου- σε εμψυχωτικές δράσεις, που απευθύνονται σε ενήλικες και παιδιά, εντός και εκτός σχολικού πλαισίου. Η έννοια της μικρής ομάδας, προσεγγίζεται διεπιστημονικά. Το βιβλίο θα βοηθήσει την καθημερινή πρακτική των εκπαιδευτικών και θα στηρίξει πολύπλευρα τους φοιτητές-μελλοντικούς εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές και όσους εμπλέκονται με τον έναν ή τον άλλον τρόπο σε μαθησιακές ή και εμψυχωτικές διαδικασίες, στις οποίες οι μικρές ομάδες κατέχουν κυρίαρχη θέση.
Περιέχονται τα κείμενα:
- Γαλήνη Ρεκαλίδου: "Σχέσεις και ομαδοποιήσεις στη σχολική τάξη και οι προσωπικές θεωρίες των εκπαιδευτικών"
- Αθανάσιος Γκότοβος: "Παιδαγωγική αλληλεπίδραση και συλλογικές ταυτότητες: η παιδαγωγική α ξία των θεωριών 'ενδυνάμωσης' της ταυτότητας"
- Γαλήνη Ρεκαλίδου: "Άτυπες κοινωνικές ομάδες στο σχολείο: σύνθεση, κριτήρια επιλογής και απόρριψης"
- Ιωάννης Καμαριανός: "Πολιτική και κοινωνική αγωγή ως συνεχές και βιωματικό παράδειγμα στο πλαίσιο της ομάδας-τάξης"
- Κωνσταντίνος Πετρογιάννης: "Μια ομάδα τσιγγάνων μητέρων μιλά για το μέλλον των παιδιών τους: προσδοκίες και αναπτυξιακοί στόχοι"
- Μαρία Μουμουλίδου: "Η εργασία σε μικρές ομάδες και οι πολλαπλές της προσεγγίσεις στο εκπαιδευτικό πλαίσιο"
- Κώστας Χρυσαφίδης: "Ομαδοσυνεργατική μάθηση. Μια εκπαιδευτική στρατηγική με στόχο την καλλιέργεια του ομαδικού πνεύματος και την αναβάθμιση της γνώσης στο νηπιαγωγείο"
- Μαρία Μπιρμπίλη: "Επικοινωνία, αλληλεπίδραση και μάθηση στην προσχολική τάξη"
- Μαρία Μουμουλίδου: "Η εργασία σε μικρές ομάδες στο νηπιαγωγείο. Μια πρώτη αποτύπωση της εφαρμογής της στα νηπιαγωγεία του νομού Έβρου"
- Ειρήνη Σιβροπούλου - Αργύρης Κυρίδης: "Η επίδραση της μαθησιακής ομάδας στην κατανόηση της δομής των εικονογραφημένων μικρών ιστοριών σε παιδιά προσχολικής ηλικίας"
- Μαρία Σφυρόερα: "Αναπροσδιορίζοντας το ρόλο του εκπαιδευτικού-εμψυχωτή: η αναγκαιότητα μιας νέας συζήτησης για 'παλιά' θέματα"
- Κωνσταντίνος Μπακιρτζής: "Βιωματική μάθηση και εμψύχωση ή ο δάσκαλος-εμψυχωτής"
- Βάσω Παπαδιώτη-Αθανασίου: "Η λειτουργία της ομάδας ως ένας τρόπος βιωματικής μάθησης"
- Λεωνίδας Σωτηρόπουλος: "Όταν ο εκπαιδευτικός κάνει εθνογραφία στην τάξη όπου διδάσκει"
ISBN13: | 978-960-402-372-1 |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Τυπωθήτω |
Χρονολογία Έκδοσης: | Φεβρουάριος 2010 |
Σελίδες: | 226 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 506 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Παιδαγωγικές και Κοινωνιολογικές Καινοτομίες: Εναλλακτικές Προσεγγίσεις |