Λειτουργική διδακτική
Στόχοι, στρατηγικές, αξιολόγηση Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Minder, Michel
Μεταφραστής: Αρβανίτης, Φοίβος
Εκδόσεις: Εκδόσεις Πατάκη
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2007
- Σελίδες: 464
- ISBN-13: 978-960-16-2307-8
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Πραγματοποιώντας μια σύνθεση ανάμεσα στο νοησιαρχικό και συμπεριφορικό ρεύμα, και προτείνοντας τη νέα έννοια του συντελεστικού γνωστισμού, ο συγγραφέας φιλοδοξεί να υπερβεί τις σημερινές στείρες αντιπαραθέσεις που διχάζουν ψυχολόγους και παιδαγωγούς. Δείχνει ότι, παρόλο που η συμπεριφορά είναι πάντα μια αδιαίρετη πραγματικότητα, δεν παύει εντούτοις να αποτελείται από δύο αξεχώριστες συμπληρωματικές όψεις: μια νοητική όψη (οι δεξιότητες, οι ικανότητες) και μια εμφανή όψη (οι επιδόσεις). Αυτές απαιτούν εξίσου το ενδιαφέρον και την προσοχή του εκπαιδευτικού. Μέσα απ΄ αυτό το πρίσμα, ο συγγραφέας αναπτύσσει μια πραγματεία πρακτικής παιδαγωγικής που εισηγείται μια συνεκτική και ρεαλιστική απάντηση σ΄ ένα θεμελιακό ερώτημα: πώς να διδάσκουμε σήμερα; Παρουσιάζει μια σφαιρική διδακτική, προσαρμόσιμη σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης. Οι μαθησιακές διαδικασίες περιγράφονται με τρόπο συστημικό: από τη σύλληψη και την πρόθεση ως την ανατροφοδότηση, περνώντας ενδιάμεσα από τις στρατηγικές της δημιουργίας κινήτρων, της ρύθμισης και της δόμησης. Αυτή η διδακτική επικεντρώνεται σε μια λειτουργική, συμμετοχική και διαθεματική αντίληψη της διδασκαλίας, και συμφιλιώνει με πρωτότυπο τρόπο την παιδαγωγική του ενδιαφέροντος με την παιδαγωγική των στόχων, η οποία, πέρα από τους πρόσκαιρους συρμούς, ξαναβρίσκει εδώ ένα καινούργιο νόημα. Η λειτουργική διδακτική είναι σχεδιασμένη ως πρακτικό βοήθημα για τους εκπαιδευτικούς και τους επίδοξους εκπαιδευτικούς, και συνάμα αποτελεί μια μέθοδο διαρκούς επιμόρφωσης και ένα εγχειρίδιο αναφοράς.
ISBN13: | 978-960-16-2307-8 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Didactique fonctionelle. Objectifs, strategies, evaluation. Le cognitivisme operant |
Συγγραφέας: | Minder, Michel |
Εκδότης: | Εκδόσεις Πατάκη |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μάρτιος 2007 |
Σελίδες: | 464 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ16 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 783 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | γαλλικά |
Σειρά: | Θεωρητικές Επιστήμες - Παιδαγωγικά |