Οι διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη σχολική τάξη

Θεωρητική ανάλυση και εμπειρική προσέγγιση Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς: Ταρατόρη - Τσαλκατίδου, Ελένη / Χατζηδήμου, Δημήτρης Χ.
Εκδόσεις: Κυριακίδη Αφοί
- Χρονολογία Έκδοσης: 2005
- Σελίδες: 280
- ISBN-13: 978-960-343-820-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 18.89 € τιμή βιβλιοχώρας: 18.89  
Η σειρά "Καινοτομίες στην εκπαίδευση" αποβλέπει να συμβάλει στη σθεναρή περιχάραξη του εκπαιδευτικού έργου και της διδακτικής πράξης των υποψηφίων και των υπηρετούντων διδασκόντων με δημοσιεύσεις σχετικών με την πραγμάτωση καινοτόμων θεμάτων. Η σειρά απευθύνεται σε όσους εμπλέκονται με τα εκπαιδευτικά δρώμενα. Η παρούσα μελέτη αναφέρεται στις διαπροσωπικές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στη σχολική τάξη και αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το εμπειρικό. Στο θεωρητικό μέρος αναλύονται οι διαπροσωπικές σχέσεις και αναδεικνύεται ότι αυτές αποτελούν βασικό παράγοντα της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού έργου. Στο εμπειρικό μέρος διερευνώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και διαπιστώνεται ότι οι διαπροσωπικές του εκπαιδευτικού με τους μαθητές διαποτίζουν την ατμόσφαιρα της σχολικής τάξης και ενισχύουν, όταν αυτές είναι καλές, πολλές από τις λειτουργίες της.
ISBN13: 978-960-343-820-5
Συγγραφέας: Αναγνωστοπούλου, Μαρία Σ.
Εκδότης: Κυριακίδη Αφοί
Χρονολογία Έκδοσης: 2005
Σελίδες: 280
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 23χ15
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 525 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Καινοτομίες στην Εκπαίδευση