Η αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού

Στάσεις Ελλήνων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απέναντι στην αξιολόγηση Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Υπεύθυνος Σειράς: Καψάλης, Αχιλλέας Γ. / Τερζής, Νίκος Π. / Ξωχέλλης, Παναγιώτης Δ.
Εκδόσεις: Κυριακίδη Αφοί
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2008
- Σελίδες: 128
- ISBN-13: 978-960-467-047-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 10.98 € τιμή βιβλιοχώρας: 10.98  
Το αυξανόμενο ενδιαφέρον που παρουσιάζει η αξιολόγηση στο διεδνή εκπαιδευτικό χώρο, η "απαξία" της στην Ελλάδα, αλλά και οι συνεχείς ανεπιτυχείς προσπάθειες ρύθμισης του προβλήματος της αξιολόγησης, καθιστά το θέμα της αξιολόγησης ελκυστικό αντικείμενο έρευνας. Στο θεωρητικό μέρος του βιβλίου οροθετείται η έννοια της αξιολόγησης και γίνεται παρουσίαση του θεωρητικού υπόβαθρου της αξιολόγησης. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι λόγοι της αναγκαιότητας εισαγωγής της στην εκπαίδευση και ακολουθεί μια ιστορική επισκόπηση της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Στο τελευταίο κεφάλαιο του θεωρητικού μέρους, γίνεται ανασκόπηση της βιβλιογραφίας της σχετικής με τις στάσεις των εκπαιδευτικών για την αξιολόγηση στον διεθνή και ελληνικό εκπαιδευτικό χώρο. Στο ερευνητικό μέρος της μελέτης, παρατίθεται η έρευνα, αναλύονται τα δεδομένα του δείγματος και τέλος παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας.
ISBN13: 978-960-467-047-5
Συγγραφέας: Καπαχτσή, Βενετία
Εκδότης: Κυριακίδη Αφοί
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2008
Σελίδες: 128
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 245 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Παιδαγωγικές Μελέτες και Έρευνες