Καινοτομίες στην εκπαίδευση
Έννοια, εφαρμογή, διαχείριση, αξιολόγηση: Εμπειρική προσέγγιση: Η περίπτωση του ολοήμερου δημοτικού σχολείου Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Μπελαδάκης, Μανώλης
Εκδόσεις: Σμυρνιωτάκη
- Χρονολογία Έκδοσης: 2008
- Σελίδες: 238
- ISBN-13: 978-960-299-767-3
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο αυτό συνιστά μια βιβλιογραφική και ερευνητική προσέγγιση στο θέμα "Καινοτομίες στην εκπαίδευση: Έννοια, εφαρμογή, διαχείριση, αξιολόγηση". Κέντρο αναφοράς υπήρξε η πιλοτική εφαρμογή του ολοήμερου σχολείου, ο τρόπος με τον οποίο έγινε η διαχείριση της καινοτομίας κατά την εισαγωγή της και στην πορεία της και η σημερινή κατάσταση που παρουσιάζει ο θεσμός στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Το θεωρητικό τμήμα της περιέχει αναφορές σε μελέτες και κείμενα μέσα από τη σχετική ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση βιβλιογραφία και περιλαμβάνει τρία ειδικότερα μέρη. [...]
(από τον πρόλογο του συγγραφέα)
ISBN13: | 978-960-299-767-3 |
Συγγραφέας: | Μπελαδάκης, Μανώλης |
Εκδότης: | Σμυρνιωτάκη |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2008 |
Σελίδες: | 238 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 424 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Επιστημονικές Εκδόσεις |