Καινοτομίες στην εκπαίδευση

Έννοια, εφαρμογή, διαχείριση, αξιολόγηση: Εμπειρική προσέγγιση: Η περίπτωση του ολοήμερου δημοτικού σχολείου Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Σμυρνιωτάκη
- Χρονολογία Έκδοσης: 2008
- Σελίδες: 238
- ISBN-13: 978-960-299-767-3
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 22.21 € τιμή βιβλιοχώρας: 19.99  
Το βιβλίο αυτό συνιστά μια βιβλιογραφική και ερευνητική προσέγγιση στο θέμα "Καινοτομίες στην εκπαίδευση: Έννοια, εφαρμογή, διαχείριση, αξιολόγηση". Κέντρο αναφοράς υπήρξε η πιλοτική εφαρμογή του ολοήμερου σχολείου, ο τρόπος με τον οποίο έγινε η διαχείριση της καινοτομίας κατά την εισαγωγή της και στην πορεία της και η σημερινή κατάσταση που παρουσιάζει ο θεσμός στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Το θεωρητικό τμήμα της περιέχει αναφορές σε μελέτες και κείμενα μέσα από τη σχετική ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση βιβλιογραφία και περιλαμβάνει τρία ειδικότερα μέρη. [...] (από τον πρόλογο του συγγραφέα)
ISBN13: 978-960-299-767-3
Συγγραφέας: Μπελαδάκης, Μανώλης
Εκδότης: Σμυρνιωτάκη
Χρονολογία Έκδοσης: 2008
Σελίδες: 238
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 424 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Επιστημονικές Εκδόσεις