Διδακτικές προσεγγίσεις της διαθεματικότητας

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / /
Μεταφραστής: Ράπτης, Χαράλαμπος
Επιμελητής: Fourez, Gerard
Εκδόσεις: Πατάκη
- Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2007
- Σελίδες: 299
- ISBN-13: 978-960-16-1765-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 19.27 € τιμή βιβλιοχώρας: 17.35  
Αμφισβητώντας την παραδοσιακή οργάνωση της σχολικής διδασκαλίας, που προϋποθέτει μια κατάτμηση της γνώσης σε ανεξάρτητα διδακτικά αντικείμενα, πολλοί εκπαιδευτικοί και θεωρητικοί της εκπαίδευσης εξερευνούν, εδώ και μερικά χρόνια, τους δρόμους που ανοίγουν οι έννοιες της "διαθεματικότητας" και της "διεπιστημονικότητας". Αυτό το βιβλίο επιχειρεί να ενισχύσει την εν λόγω δυναμική αναπτύσσοντας: - έναν επιστημολογικό στοχασμό που φωτίζει τις έννοιες αυτές και τις σχετικές διδακτικές προσεγγίσεις, - μια ειδική μεθοδολογία για την επίτευξη της δικτύωσης των γνώσεων (διαθεματικότητα), - συνθήκες ευνοϊκές για τη μεταφορά εργαλείων από ένα επιστημονικό πεδίο σε ένα άλλο (διεπιστημονικότητα), - διδακτικές προτάσεις και στους δύο αυτούς τομείς. Οι συγγραφείς, μετέχοντας ταυτοχρόνως στον ενθουσιασμό και στον πραγματισμό των ανθρώπων του χώρου, θα ήθελαν να συμβάλουν στη θεμελίωση μιας διδακτικής της διαθεματικότητας. Αυτό το έργο απευθύνεται ιδιαιτέρως στους διδάσκοντες στις τελευταίες τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι το αποτέλεσμα της εργασίας τριών συγγραφέων διαφορετικών ειδικεύσεων. Έγινε αντικείμενο επεξεργασίας στο πλαίσιο του Centre Interfaces, που συνδέεται με το Πανεπιστήμιο του Ναμύρ (Βέλγιο), και συγκροτήθηκε στη διάρκεια επιστημολογικών σεμιναρίων και παιδαγωγικών πρακτικών. Ο Alain Maingain είναι ο εμπνευστής και ο βασικός δημιουργός του.
ISBN13: 978-960-16-1765-7
Πρωτότυπος Τίτλος: Approches Didactiques de l'Interdisciplinarite
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Πατάκη
Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2007
Σελίδες: 299
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 552 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: γαλλικά
Σειρά: Θεωρητικές Επιστήμες: Παιδαγωγικά