Η γραπτή έκφραση των μαθητών

Προτάσεις για την αξιολόγηση και τη βελτίωσή της Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Κέδρος
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2007
- Σελίδες: 239
- ISBN-13: 978-960-04-3376-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 14.21 € τιμή βιβλιοχώρας: 12.79  
Στο βιβλίο παρουσιάζονται με απλό αλλά επιστημονικά έγκυρο τρόπο δύο βασικά ζητήματα της διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας: η βελτίωση του γραπτού λόγου και η αξιόπιστη, αντικειμενική αξιολόγησή του. Η βελτίωση του γραπτού λόγου του μαθητή αντιμετωπίζεται ως μία δυναμική διαδικασία αυτοδιόρθωσης του μαθητή με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, η οποία εφαρμόζεται σε ποικίλα και διαφορετικά είδη κειμένων. Η αξιοπιστία και αντικειμενικότητα στη βαθμολόγηση της γραπτής έκφρασης προσεγγίζεται μέσα από πειραματική εφαρμογή των παραμέτρων-κριτηρίων για να ελεγχθεί η ικανότητα στο γραπτό λόγο.
ISBN13: 978-960-04-3376-0
Συγγραφέας: Αδαλόγλου, Κυριακή (Κούλα)
Εκδότης: Κέδρος
Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2007
Σελίδες: 239
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 413 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Γλώσσα και Επικοινωνία