Η γραπτή έκφραση των μαθητών
Προτάσεις για την αξιολόγηση και τη βελτίωσή της Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Αδαλόγλου, Κυριακή (Κούλα)
Εκδόσεις: Κέδρος
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2007
- Σελίδες: 239
- ISBN-13: 978-960-04-3376-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Στο βιβλίο παρουσιάζονται με απλό αλλά επιστημονικά έγκυρο τρόπο δύο βασικά ζητήματα της διδασκαλίας της Νεοελληνικής Γλώσσας: η βελτίωση του γραπτού λόγου και η αξιόπιστη, αντικειμενική αξιολόγησή του.
Η βελτίωση του γραπτού λόγου του μαθητή αντιμετωπίζεται ως μία δυναμική διαδικασία αυτοδιόρθωσης του μαθητή με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, η οποία εφαρμόζεται σε ποικίλα και διαφορετικά είδη κειμένων.
Η αξιοπιστία και αντικειμενικότητα στη βαθμολόγηση της γραπτής έκφρασης προσεγγίζεται μέσα από πειραματική εφαρμογή των παραμέτρων-κριτηρίων για να ελεγχθεί η ικανότητα στο γραπτό λόγο.
ISBN13: | 978-960-04-3376-0 |
Συγγραφέας: | Αδαλόγλου, Κυριακή (Κούλα) |
Εκδότης: | Κέδρος |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μαΐος 2007 |
Σελίδες: | 239 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 413 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Γλώσσα και Επικοινωνία |