Αντιλήψεις για τα άτομα με αναπηρία
Ανάλυση του σχολικού λόγου και του σχολικού ιχνογραφήματος Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Ελευθερίου, Πιπίνη Ε.
Εκδόσεις: University Studio Press
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2009
- Σελίδες: 256
- ISBN-13: 978-960-12-1844-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο αυτό, αναλύοντας τον σχολικό λόγο (λέξη-σημείο) και το σχολικό ιχνογράφημα (εικόνα-σημείο), διερευνά τις αντιλήψεις και στάσεις μαθητών/τριών του ελληνικού δημοτικού σχολείου για τα άτομα με αναπηρία. Στα σημαινόμενα που αναπαράγουν στις αναπαραστάσεις των ΑμεΑ τα παιδιά της Στ΄ τάξης, εντοπίζονται στερεότυπες αντιλήψεις και στάσεις με διπολικά, αντιθετικά σχήματα, όπως αυτά του υγιούς/ασθενούς, ισχυρού/αδύναμου, φυσιολογικού/τρελού, χωρίς ωστόσο να μπορούμε να γενικεύσουμε λόγω του μικρού δείγματος.
Tο βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές από τους οποίους προσδοκούμε την υιοθέτηση της κριτικής χρήσης της γλώσσας και του οπτικού γραμματισμού.
ISBN13: | 978-960-12-1844-1 |
Συγγραφέας: | Ελευθερίου, Πιπίνη Ε. |
Εκδότης: | University Studio Press |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2009 |
Σελίδες: | 256 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |