Εγχειρίδιο στρατηγικής

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Παπαδάκης, Θεοφάνης
Εκδόσεις: Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing
- Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2003
- Σελίδες: 291
- ISBN-13: 978-960-87808-3-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 10.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 9.00  
Κανένα άλλο αντικείμενο δεν έχει κυριαρχήσει σε τόσο μεγάλο βαθμό στις σκέψεις των σημερινών managers, συμβούλων επιχειρήσεων και θεωρητικών του management όσο η επιχειρηματική στρατηγική. Χωρίς μια ξεκάθαρη και βιώσιμη στρατηγική καμία επιχείρηση δεν είναι σε θέση να προχωρήσει σε μια πορεία ανάπτυξης. Η επιχειρηματική στρατηγική επηρεάζει κάθε στοιχείο λειτουργίας μιας επιχείρησης: από το τι πουλάει, σε ποιον το προωθεί και πώς το προωθεί, ώς το πώς έχει οργανώσει τα οικονομικά της ζητήματα και τα στελέχη που απασχολεί. Μέσα από την ενότητα των δοκιμιών και την ανάλυση των όρων και εννοιών, που παρατίθενται με αλφαβητική σειρά, όπως επίσης και με την παρουσία διαφόρων χρήσιμων παραρτημάτων, το "Εγχειρίδιο στρατηγικής" παρέχει μια εκ των έσω μελέτη και αποσαφήνιση ενός ζητήματος που στο σημερινό πολύπλοκο και ταχύτατα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη σπουδαιότητα, αλλά παράλληλα και δυσκολία, όσο ποτέ πριν.
ISBN13: 978-960-87808-3-5
Πρωτότυπος Τίτλος: Pocket strategy
Συγγραφέας: Hindle, Tim
Εκδότης: Εκδόσεις Κέρκυρα - Economia Publishing
Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2003
Σελίδες: 291
Εξώφυλλο: Δερματόδετο
Σχήμα: 19x10
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 275 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: The Ecomonist Books