Ο Machiavelli στο σύγχρονο marketing και management

Τύπος: Βιβλίο
Μεταφραστής: Μπαριάμη, Τζένη
Επιμελητής: Rees, Patricia / Lock, Andrew / Harris, Phil
Εκδόσεις: Περίπλους
- Χρονολογία Έκδοσης: 2003
- Σελίδες: 454
- ISBN-13: 978-960-8151-87-1
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 31.65 € τιμή βιβλιοχώρας: 28.49  
Συναρπαστικό και αιχμηρό κείμενο που παρέχει σύγχρονη οπτική θεώρηση της σκέψης του Μακιαβέλι και που αναλύει το έργο του κάτω από το φως των σημερινών δεδομένων. Ο Νικολό Μακιαβέλι, η μεγάλη αυτή προσωπικότητα του 16ου αιώνα, υπήρξε θεμελιωτής της σύγχρονης Πολιτικής Επιστήμης και εμπνευστής των θεμελιωδών αρχών του «σκληρού» Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ. Οι παρατηρήσεις του, τόσα χρόνια μετά, μπορούν και ασκούν σημαντική επιρροή στον σύγχρονο μάνατζερ. Στο βιβλίο συγκεντρώνονται και συνδυάζονται απόψεις στοχαστών που ακολούθησαν τη μακιαβελική σκέψη, σχόλια και ερμηνείες πολιτικών και συγγραφέων που ασχολήθηκαν με το έργο του, καθώς και θέσεις συγχρόνων κορυφαίων θεωρητικών του Μάνατζμεντ.
ISBN13: 978-960-8151-87-1
Πρωτότυπος Τίτλος: Machiavelli, marketing and management
Εκδότης: Περίπλους
Χρονολογία Έκδοσης: 2003
Σελίδες: 454
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 768 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Management