Για τη διαχείριση εμπορικής επωνυμίας

Τύπος: Βιβλίο
Μεταφραστής: Σοκοδήμος, Ανδρέας
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2002
- Σελίδες: 202
- ISBN-13: 978-960-209-570-6
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή: 23.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 20.70  
Η διερυνόμενη παγκοσμιοποίηση των εμπορικών επωνυμιών επιβάλλει την αποτελεσματική διαχείρισή τους για τη διαφοροποίηση των προϊόντων. Αυτό το βιβλίο βοηθάει προς αυτή την κατεύθυνση, παρουσιάζοντας τις πιο πρόσφατες στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση της αξίας των επωνυμιών και των προϊόντων σας.
ISBN13: 978-960-209-570-6
Πρωτότυπος Τίτλος: Harvard Business Review on Brand Management
Εκδότης: Κλειδάριθμος
Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2002
Σελίδες: 202
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24x17
Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
Βάρος: 408 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Harvard Business Review