Διαχείριση καινοτομίας

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Λασκαράκη, Μαρία
Επιμελητής: Σαχινίδης, Αλέξανδρος / Λάμπρου, Μαρία / Κουλουριώτης, Δημήτριος
Εκδόσεις: Τζιόλα
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2023
- Σελίδες: 736
- ISBN-13: 978-618-221-042-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 53.84 € τιμή βιβλιοχώρας: 53.84  
Πρόλογος - Καινοτομία – Τι είναι και Γιατί Έχει Σημασία - Είναι Διαφορετική η Ψηφιακή Τεχνολογία; - Η Καινοτομία ως Βασική Επιχειρηματική Διαδικασία - Ανάπτυξη μιας Στρατηγικής Καινοτομίας - Η Οικοδόμηση του Καινοτόμου Οργανισμού - Πηγές Καινοτομίας - Στρατηγικές Αναζήτησης για την Καινοτομία - Δίκτυα Καινοτομίας - Αντιμετώπιση της Αβεβαιότητας - Δημιουργία Νέων Προϊόντων και Υπηρεσιών - Εκμετάλλευση της Ανοιχτής Καινοτομίας και της Συνεργασίας - Προώθηση της Επιχειρηματικότητας και των Νέων Εγχειρημάτων - Αποτύπωση της Επιχειρηματικής Αξίας της Καινοτομίας - Δημιουργία Κοινωνικής Αξίας - Αξιοποίηση της Μάθησης από την Καινοτομία - Περίληψη - Συμπληρωματική Βιβλιογραφία - Ευρετήριο
ISBN13: 978-618-221-042-0
Πρωτότυπος Τίτλος: Managing Innovation, Integrating Technological, Μarket and Organizational Change, 7th Edition
Συγγραφέας: Tidd, Joe
Εκδότης: Τζιόλα
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2023
Σελίδες: 736
Εξώφυλλο: Σκληρό εξώφυλλο
Σχήμα: 29x21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά