Διεθνές μάρκετινγκ και μάνατζμεντ
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Παπαϊωάννου, Ευγενία / Σαρμανιώτης, Χρήστος
Εκδόσεις: Τζιόλα
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2023
- Σελίδες: 568
- ISBN-13: 978-618-221-044-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Πρόλογος - Περιεχόμενο και Σπουδαιότητα του Διεθνούς Μάρκετινγκ και του Διεθνούς Μάνατζμεντ - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ Ι - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ ΙΙ - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ ΙΙΙ - Η Διεθνής Έρευνα Μάρκετινγκ - Στρατηγικές και Τακτικές Διεθνούς Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ - Η Διεθνής Στρατηγική και Πολιτική για τα Προϊόντα - Στρατηγικές και Πολίτικες Τιμολόγησης στις Διεθνείς Αγορές - H Διεθνής Διανομή - Η Διεθνής Προώθηση και Διαφήμιση - Προώθηση Πωλήσεων, Άλλες Προωθητικές Δραστηριότητες και Προσωπικές Πωλήσεις στις Διεθνείς Αγορές - Εφαρμογη/Υποστήριξη της Διεθνούς Στρατηγικής, των Διεθνών Πολίτικων και Τακτικών - Διαδικασίες και Μέθοδοι Πληρωμής, Όροι Πληρωμής, Ειδικά Θέματα - Η Εποχή της Ψηφιακής Διεθνοποίησης - Περιπτώσεις (Cases) Επιχειρήσεων - Ευρετήριο
ISBN13: | 978-618-221-044-4 |
Συγγραφέας: | Σαρμανιώτης, Χρήστος |
Εκδότης: | Τζιόλα |
Χρονολογία Έκδοσης: | Νοέμβριος 2023 |
Σελίδες: | 568 |
Εξώφυλλο: | Σκληρό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 29x21 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 1830 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | ελληνικά |