Διεθνές μάρκετινγκ και μάνατζμεντ

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Εκδόσεις: Τζιόλα
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2023
- Σελίδες: 568
- ISBN-13: 978-618-221-044-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 65.62 € τιμή βιβλιοχώρας: 65.62  
Πρόλογος - Περιεχόμενο και Σπουδαιότητα του Διεθνούς Μάρκετινγκ και του Διεθνούς Μάνατζμεντ - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ Ι - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ ΙΙ - Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ ΙΙΙ - Η Διεθνής Έρευνα Μάρκετινγκ - Στρατηγικές και Τακτικές Διεθνούς Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ - Η Διεθνής Στρατηγική και Πολιτική για τα Προϊόντα - Στρατηγικές και Πολίτικες Τιμολόγησης στις Διεθνείς Αγορές - H Διεθνής Διανομή - Η Διεθνής Προώθηση και Διαφήμιση - Προώθηση Πωλήσεων, Άλλες Προωθητικές Δραστηριότητες και Προσωπικές Πωλήσεις στις Διεθνείς Αγορές - Εφαρμογη/Υποστήριξη της Διεθνούς Στρατηγικής, των Διεθνών Πολίτικων και Τακτικών - Διαδικασίες και Μέθοδοι Πληρωμής, Όροι Πληρωμής, Ειδικά Θέματα - Η Εποχή της Ψηφιακής Διεθνοποίησης - Περιπτώσεις (Cases) Επιχειρήσεων - Ευρετήριο
ISBN13: 978-618-221-044-4
Συγγραφέας: Σαρμανιώτης, Χρήστος
Εκδότης: Τζιόλα
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2023
Σελίδες: 568
Εξώφυλλο: Σκληρό εξώφυλλο
Σχήμα: 29x21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 1830 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: ελληνικά